PDA

View Full Version : [281] Pantera Colored



Ultima
July 01, 2008, 06:46 PM
Damn, this was a challenge :) I used some different methods but I think it turned out okay
DAlink (http://ultimaelias.deviantart.com/art/Pantera-90381341)
Enjoy :)

black_burn
July 02, 2008, 04:48 AM
Awesome job Ultima

Orochimaru
July 02, 2008, 07:33 AM
amazing work Ultima :thumbs

Ultima
July 02, 2008, 09:33 AM
Thx alot guys! :)

SoldaT
July 02, 2008, 03:43 PM
Good work :)

Ultima
July 03, 2008, 06:41 AM
Thx :)

hmed
July 03, 2008, 03:21 PM
try a gain

Ultima
July 03, 2008, 05:31 PM
try a gain
lol your point being?

directv
July 04, 2008, 02:43 PM
amazing work ultima...

VASSiLi
July 05, 2008, 12:56 PM
Very nice, but I don't like your background. The blue tonality isn't pretty for my eyes.
However, nice job.

Ultima
July 05, 2008, 01:07 PM
Thx guys :)
Yeah I know about the background, the colours do suit him imo but I couldn't find the inspiration to use smth else than a boring gradient.. and I hoped the shine of the moon would be blended better but guess not :/