PDA

View Full Version : Awkward Silence Thread



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

MangaHelpers
October 28, 2008, 12:13 AM
This is a continuation thread, the old thread is 193

nytrogyn
October 28, 2008, 12:13 AM
Three Rules: No Talking. Only Thinking. Shh.

*wonders what the next arc of stupid naruto fillers will be*

baboysai
October 28, 2008, 12:13 AM
*that really sucked.*

ILUVATAR
November 06, 2008, 06:11 PM
*noticed that somehow the spamming in this thread stoped*
*hopes that this post of his won't change anything*

nxlouco
November 16, 2008, 02:07 PM
*.............I guess my head really is empty*

EvilGenious
November 18, 2008, 05:19 PM
*version 2?*

Aonsaithya
November 20, 2008, 09:55 AM
*Wonders why it's so AWKWORD in here*

dandy65
November 20, 2008, 11:16 AM
*....wonder what's for dinner...*

rukori
November 20, 2008, 05:09 PM
*...wonder if Kamen Teacher's scanlation will ever reach vol 2...*

EvilGenious
November 22, 2008, 06:17 PM
*excited to be off for the next two days*

ILUVATAR
November 23, 2008, 09:19 AM
*watching Soul Eater AMV's seems boring*
*would love to have his friend with him right now*
*is pissed that she has a lesson that starts at 11AM and ends at 5PM*

◆ T.D.A ◆
November 23, 2008, 09:50 AM
*wonders if there are any girls here*

Imperium
November 23, 2008, 02:49 PM
*Wonders if i Mangahelpers is a real person*

rukori
November 23, 2008, 04:43 PM
*hungry*

qwan3356
December 07, 2008, 08:25 AM
*Wonders what happened to this thread. . . . . SOOOOOOO QUIET!!*

rabb
December 07, 2008, 11:57 AM
*wonders whenever a thread that doesnt allow any talking was ever anything but quiet...*

ILUVATAR
January 30, 2009, 08:24 PM
*thought of continuing the thread...*
*prays for this to be a good decision*

Totinona
January 30, 2009, 08:54 PM
*ow, my jaw*
*where's kitty?*

Adorien
January 31, 2009, 07:08 AM
*wonders what to say...*
*remembers that she's not supposed to talk*

Asusp3v4x
February 14, 2009, 03:15 PM
*thinks of something just because this thread is so silent there were no thoughts for 2 weeks*

polaris
March 08, 2009, 04:50 PM
*wonders if my evil look can scare that dog; ehh.. who i'm kidding*

Asusp3v4x
March 08, 2009, 05:04 PM
* what dog...where is it????*

polaris
March 08, 2009, 05:30 PM
*the dog outside of my window might be a cat, where is my eyeglass*

Forever_Melody
March 08, 2009, 05:32 PM
*pokes the air*

Asusp3v4x
March 08, 2009, 05:48 PM
*What ... the.... :XD... what are these guys thinking ???*

*...thinking of a system to throw the trash can on himself... *

Forever_Melody
March 08, 2009, 06:01 PM
*zzzzzzzzzzzzz*

Asusp3v4x
March 08, 2009, 06:10 PM
*...............*

Forever_Melody
March 08, 2009, 06:34 PM
*-_-;*

◆ T.D.A ◆
March 08, 2009, 06:37 PM
*shit...I left my boxers at that girls house. :sweat*

Forever_Melody
March 08, 2009, 06:49 PM
*>_>....oh damn... <_<*

Asusp3v4x
March 08, 2009, 07:06 PM
* think thin....*

Forever_Melody
March 08, 2009, 07:09 PM
*bored*

Asusp3v4x
March 08, 2009, 07:20 PM
* I wonder if I should stay the night awake... and sleep in class...*

blai
March 15, 2009, 06:04 PM
*wonders why this thread is so inactive*

Asusp3v4x
March 15, 2009, 06:09 PM
*this thread is not that great anymore :XD*

blai
March 15, 2009, 06:11 PM
* oh god how will i remember all this . . .*

Asusp3v4x
March 15, 2009, 06:30 PM
* does T-shirts that touch your knees still in fashion *

polaris
March 16, 2009, 02:28 AM
*hello "echo/hellooo, hellooo/echo" is there anybody in there?*

blai
March 16, 2009, 09:58 AM
*damn i think i just waisted my mark in swedish*

Asusp3v4x
March 16, 2009, 03:49 PM
*I am back... from out space ^_^*

blai
March 16, 2009, 06:30 PM
*i loooooove the pirates trinity. . . might watch 'em again later today hmm. . *

Asusp3v4x
March 16, 2009, 06:43 PM
*this goat has eggs :XD....*

Imperium
March 19, 2009, 04:54 PM
*loooves awkward situations*

Asusp3v4x
March 19, 2009, 05:48 PM
*Haaaates tall people :XD... no no... just kidding...*

reinen
March 20, 2009, 02:31 AM
"...hey hello!...anyone...yes, I'm talking to you, answer me!..."

Asusp3v4x
March 20, 2009, 03:52 AM
*did I just hear something???? 0_o*

reinen
March 21, 2009, 04:07 PM
"...the number you are dialing is inactive, please call someone else :P..."

Asusp3v4x
March 21, 2009, 05:33 PM
* after I shed some coke in SNES... he doesn't work properly*

Adorien
March 22, 2009, 06:26 AM
*SCREEEEEEEAMSSSSSS.... in silence xD *

Asusp3v4x
March 22, 2009, 08:01 AM
* SPAAAMM... in silence *

Revilenigma
March 22, 2009, 08:50 AM
...

Asusp3v4x
March 22, 2009, 08:54 AM
* another canadian bites the dust :XD*

Adorien
March 22, 2009, 01:32 PM
* Dust in the Wind :amuse (Kansas) (I just love that song... silently xD) *

Asusp3v4x
March 22, 2009, 01:35 PM
* me too person above me ^_^*

Adorien
March 22, 2009, 01:38 PM
* xD :D Nice. Anyways, I'm glad. In fact, I will listen to that song right about now. And I'll do it silently.... maybe?*

Asusp3v4x
March 22, 2009, 01:44 PM
* I am watching this... http://mundocanibal.uol.com.br/episodios/show_episodio.php?id=205....
you people may not understand... but I don't think it makes a difference... this drawing is terrible...and the violence is :XD*

Black_Vegeta
March 23, 2009, 06:18 PM
......... amidoinitrite ........ silently

Asusp3v4x
March 23, 2009, 06:33 PM
*being silent*

blai
March 23, 2009, 08:23 PM
* oh shit death IS scary . . .*

Asusp3v4x
March 24, 2009, 01:42 AM
*...got test today T_T...*

blai
March 24, 2009, 05:47 AM
*meh, i dont like this song . . "shuffle, shuffle" aah awesome*

Asusp3v4x
March 24, 2009, 04:15 PM
* going for a walk*

Ascension
March 28, 2009, 06:25 PM
* i like the beatles... *

Asusp3v4x
March 28, 2009, 06:30 PM
* me too....*

Ruissu
March 28, 2009, 07:52 PM
*i wanna kick a mangaka's ass...*

Asusp3v4x
March 29, 2009, 08:58 AM
*eu acho que a pessoa acima quer chutar ela mesma*

polaris
April 01, 2009, 12:13 AM
*weird, my post deleted... hmm...why...why..why:p*

Asusp3v4x
April 01, 2009, 12:11 PM
* polaris... how you doing ????*

polaris
April 03, 2009, 12:12 AM
*i feel like my friend asus wonders how I am, I'm sure fine maybe little depressed though..how you doin'?*

Asusp3v4x
April 03, 2009, 04:24 AM
*I feel like I am fine ...*

polaris
April 03, 2009, 06:38 AM
*I've just read what I wrote previously and seriously that makes nosense. asus I'm surprised that you answered that*

Asusp3v4x
April 03, 2009, 11:33 AM
*crazy minds think alike ... Polaris :)*

Asusp3v4x
September 30, 2009, 12:50 PM
*I bet you people want to post here spam my day ^_^*

Evil3ye
September 30, 2009, 12:56 PM
*what a flashy sig polaris has now :sweatdrop*

Asusp3v4x
September 30, 2009, 04:02 PM
*The sig hasn't changed for about... 8 months now :XD... just to think he is Member number 5 ^_^*

Evil3ye
September 30, 2009, 04:14 PM
*I wonder where that douchey ninja found the members number*

Organizized
September 30, 2009, 04:17 PM
*another thread I've never seen before... sure is uncomfortably quiet in here.*

Asusp3v4x
September 30, 2009, 06:00 PM
*Imagine back in the day :XD... this thread use to be amazing :XD*

kkck
October 09, 2009, 09:38 AM
**ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
**crickets in the background**

shinobi
October 09, 2009, 10:13 AM
* wonders if I should bother myself after all!! *

Organizized
October 09, 2009, 12:34 PM
*waiting for friend to get here with my damn pizza..*

Yuki_Judai
October 10, 2009, 12:29 AM
* i hope i get a job................. *

Asusp3v4x
October 10, 2009, 08:23 PM
*I hope somebody is reading this*

Evil3ye
October 20, 2009, 01:06 PM
*sigh*

thornofcarrion
October 20, 2009, 01:30 PM
*????*

Xadyu
October 20, 2009, 06:01 PM
* i hope i get a job................. *

*did I just shared my thoughts with someone..?*

Gecko Moria
October 20, 2009, 09:41 PM
*I wish I was better at biology*

Teaparty
October 21, 2009, 01:24 AM
*New Manga: 'Thoughts of Mangahelpers'*

Evil3ye
October 21, 2009, 04:59 AM
*:(*

Asusp3v4x
October 23, 2009, 03:07 PM
*My leg hurts -_- *

Yuki_Judai
October 23, 2009, 10:57 PM
*ow, i'm hungry..........*

shinobi
October 24, 2009, 08:53 AM
* the realplayer downloader is not working!!*

Asusp3v4x
October 24, 2009, 02:50 PM
*My back hurts*

Bugzee
October 25, 2009, 08:37 PM
*Fucking hate Vista* *I think im going to be late for uni in a few hours time*

Asusp3v4x
October 25, 2009, 08:39 PM
*Gonna get banned now... so... my time is over here....*

Bugzee
October 25, 2009, 09:29 PM
*Vista is pissing me off* *Bill Gates rich m*thafucka fix this shit up* *Windows 7 aint a massive improvement* *Mac's are a rip off*

Xadyu
October 25, 2009, 09:30 PM
*Windows 7 actually IS a great improvement.*

Bugzee
October 25, 2009, 09:32 PM
*Great enough for me to upgrade?* *might need to check it out more* *someone pay for the upgrade for me and ill give them a hug*

Asusp3v4x
October 25, 2009, 09:33 PM
*All I can think of is you busted skull in a pool of blood...*

*Or Ice cream...*

Bugzee
October 25, 2009, 09:36 PM
*the f*ck is wrong with your life man to say some sh*t like that*

Asusp3v4x
October 25, 2009, 09:41 PM
*Oh learn from my mistakes... never compliment an idiot... ;)*


*Sorry man... not going through a good day =_=*

*By the way... it is not related to you :XD... the pool and the blood and the skull*

Bugzee
October 25, 2009, 09:47 PM
*i need a girlfriend who lives in tokyo*

Xadyu
October 25, 2009, 09:49 PM
*long-distance relationships don't work out..*

Asusp3v4x
October 25, 2009, 09:49 PM
*I need to relax... more often and stay away from... =_=*

*I bet the guy above me... is a Japan fan :XD*

Xadyu
October 25, 2009, 09:52 PM
*I beg the differ*

Asusp3v4x
October 25, 2009, 09:55 PM
*I think I am going to go to bed now... today wasn't that great... actually I still need to do somethings... *

Bugzee
October 25, 2009, 09:56 PM
*Im gonna get a beating and a half if i miss another uni lecture*

Asusp3v4x
October 25, 2009, 09:59 PM
*man I am feeling so bad... I feel like I could ... =_=...*

Bugzee
October 25, 2009, 10:00 PM
*are the girls in Brazil all that?* *Should I really check it out for myself*

Asusp3v4x
October 25, 2009, 10:02 PM
*lol... yeah many of them are gorgeous ^_^ but is not like every single one them are cute ^_^... and come by and check our women :XD*

Bugzee
October 25, 2009, 10:04 PM
*i cant wait to go to Brazil!!!* *is the Carnival really crazy?*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 06:27 AM
*it all depends where you are going ... but most of time yeah :XD*

Bugzee
October 26, 2009, 11:08 AM
*so wheres the best spot :hearts from your experience?* *gettin excited now wooo* :D

Asusp3v4x
October 26, 2009, 11:16 AM
"I would say... go to Rio de Janeiro ^_^ or try to find a place where people party in the streets... which is the most common thing in Carnival... ^_^... but ... you can always go to a club or something ^_^ easier to get a girl right..."

"I hope :XD"

Bugzee
October 26, 2009, 12:16 PM
*sweeet* *Totally dude* *Just remembered Finding Nemo with the turtles*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 12:24 PM
*LOL hahaha well well Carnival is a great party here, you can choose many places to go ^_^, unless you are more like me :XD and likes to stay home and rot a bit :XD*

Bugzee
October 26, 2009, 12:32 PM
*lool* *nah seriously, im defintely going to check it out* *Brazil here i come, summer 2010!!!* *maybe b4 then*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 12:41 PM
*Well is not all about beauties ^_^ but cute woman ... or gorgeous women we really have them :XD*

Bugzee
October 26, 2009, 12:51 PM
*beautiful cute gorgeous they're all welcome in my arms!!!!* I like Brazilian womens' cheeks!!! (both face and the donkey!!!!!)*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 01:08 PM
*:XD you know... it hard to think about it ... we have all types of girls ^_^*

Bugzee
October 26, 2009, 01:13 PM
*I know :spaz* *I would like to say one thing right now: F*ck Vista!!!* *Hope my next girlfriend buys me a Mac for my bday*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 01:25 PM
*LOL at that man :XD, I don't like Vista as well... but that is what I got :s *

Bugzee
October 26, 2009, 01:27 PM
*Yea i know, im broke so its better then windows 95*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 01:42 PM
*XP was a good choice... stable and runnable :XD but you always have 98*

Bugzee
October 26, 2009, 02:10 PM
*XP was good, but my old comp with XP is dead lol* *I might upgrade to 7 dont know yet*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 02:18 PM
*I think I might check Ubuntu ... gonna see what can I do with that ^_^... like comedy ?*

shinobi
October 26, 2009, 02:23 PM
*..........Sakura pissed me off..........*

Bugzee
October 26, 2009, 02:27 PM
*I f*cking hate Sakura* *Hopefully she*ll die a gruesome death in this ninja war*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 02:27 PM
*Oh no! spoilers o_o*

Evil3ye
October 26, 2009, 02:31 PM
*JinbeiDMaster seems to stay a little longer with us on the FF.. time to make up a brand new nickname for him :wtf*

Bugzee
October 26, 2009, 02:33 PM
*looool* *I wonder what it could be....*

shinobi
October 26, 2009, 02:37 PM
*............Art?!!.........*

Evil3ye
October 26, 2009, 02:38 PM
*I actually know too less bout em to think of a nickname already* :o

*why "art" Midnight Òó*

Bugzee
October 26, 2009, 02:40 PM
*come on now* *art as a nickname wtf* *I already have been knighted with one - Jin loool* *Master of the Jin...*

Evil3ye
October 26, 2009, 02:47 PM
*I'm gonna call u Genie (in a bottle baby) :D*

shinobi
October 26, 2009, 02:50 PM
*...........Art was the first thing to jump to my mind coz he's studying history of Art M lolz :p hhmmm but Genie is also cool!! :D.........*

Evil3ye
October 26, 2009, 02:52 PM
*I didnt know that... :oh*

Bugzee
October 26, 2009, 02:57 PM
*I'm gonna call u Genie (in a bottle baby) :D*

lol ;) Jinbei cant fit in a bottle! I can be a Genie tho lol.


*...........Art was the first thing to jump to my mind coz he's studying history of Art M lolz :p hhmmm but Genie is also cool!! :D.........*

lol, fair enough but Art as a nickname is :bored. Genie is ok i guess :cool:


*I didnt know that... :oh*

*Well now u do! lol :p*

*Keep the nicknames coming tho, this is interesting lol*

Evil3ye
October 26, 2009, 02:59 PM
*or we'll call you "Bottle" :cool:* *youre tipsaaay and so ya know :p*

shinobi
October 26, 2009, 03:03 PM
*.......... :rofl .......*

* I like Genie :D *

Bugzee
October 26, 2009, 03:05 PM
*lol! ^ that was gd!*

*But nah i pass on 'bottle' as a nickie!*

Evil3ye
October 26, 2009, 03:07 PM
*i think Bottle is more fun, tbh :D.. plus, we kinda all got retarded names as well :d*

Bugzee
October 26, 2009, 03:14 PM
*no bottle as a nickie please*

*Evil3ye - your nickie shall be 'TrioHero'*
*Shinobi - yours shall be Obi*
*Asusp3v4x - yours shall be WaxBanner*

*LOOOL randomness*

shinobi
October 26, 2009, 03:18 PM
*...............loooolz!! I have so many names already!! haha!! :D ........*

Bugzee
October 26, 2009, 03:20 PM
*^ actually i just decided to change it Obi*

*It shall be 'ObiSlayer'*

:D

Evil3ye
October 26, 2009, 03:21 PM
*I wonder why I should be TrioHero*

Bugzee
October 26, 2009, 03:22 PM
*it just came to my mind, its a cool name* *3 = trio, erm hero member lol = TrioHero'*

Evil3ye
October 26, 2009, 03:25 PM
*yeah.. rite Bottle... :rolleyes:*

shinobi
October 26, 2009, 03:27 PM
*.......... and why am I Obi?! :amuse ......*

Bugzee
October 26, 2009, 03:41 PM
*lol its now ObiSlayer* *That just came instantly* *thats all*

Evil3ye
October 26, 2009, 03:43 PM
*wonders how many nicknames shinobi got now.. 20..? ..30?*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 03:43 PM
*Oh shit I lost track =_=*

Evil3ye
October 26, 2009, 03:44 PM
*typical Brazilian Guy... :rolleyes:*

Bugzee
October 26, 2009, 03:46 PM
*I love Brazilian women :strip :XD*

shinobi
October 26, 2009, 03:48 PM
*lolz!! not so many names M :D *

Bugzee
October 26, 2009, 03:51 PM
*now its M lol* *I would do Keri Hilson nicely*

Evil3ye
October 26, 2009, 03:52 PM
*Did he say Keri Hilson? :love*

Bugzee
October 26, 2009, 03:54 PM
*yes i did :cool:* *y da f*ck is Nelly with Ashanti 4?? dammit*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 03:58 PM
*Stop with the Brazilian dude Rusky -_-*

Evil3ye
October 26, 2009, 04:03 PM
*Russky lol* *thats your new nick, take it like a man :p*
*Nelly? who the fuck cares about Nelly nowadays XD ..*

Bugzee
October 26, 2009, 04:05 PM
*no one but i do have an interest in Ashanti :XD* *whos nickie is Rusky?*

Evil3ye
October 26, 2009, 04:10 PM
*apparently the Brazilian Guy just gave me the nick Russky, cuz Im originally from Russia. lol :facepalm*
*I actually find.. Ashanti >>>>>>>> Nelly, Ja Rule*
*at least the Foolish Lp was quite decent, Chapter 2.. soso.. Concret Roses.. lol*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 04:17 PM
*Russky above me... is evil indeed... =_=, look how he combs his mustache*

Evil3ye
October 26, 2009, 04:32 PM
*I do shave :notrust*

Bugzee
October 26, 2009, 05:12 PM
*LOL i no wat u mean lol TrioHero, i quite liked The Way That I love you by Ashanti* *nice nickie rusky lol*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 05:14 PM
*You know Hermann you do look cool in those last pics... have you gain some weight *

Evil3ye
October 26, 2009, 05:21 PM
*You know Evil3ye you do look cool in those last pics... have you gain some weight *
*Fixed for you*

Bugzee
October 26, 2009, 05:39 PM
*wat u doin WaxBanner* *apart from being online on MH*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 05:44 PM
*Why can't I use you name :XD*

*I am watching a UFC fight... and as soon as finished loading... I will watch a documentary about Che Guevara and ... doing a Gravitation list*

*What about you 2 ??? anything else ?*

Bugzee
October 26, 2009, 05:47 PM
*lol checking out football scores from the weekend, listening to music, talkin to peeps on messenger.*

*lol UFC is cool. LOL gravitation list lol for your physics work? like hell u gonna get that done!*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 05:56 PM
*I don't think that the list will be done until Wednesday ^_^ *

*Yeah I like Wrestlemania too but I like to see some technical fights everyone in while... I just to watch their fighting styles and all... okay the violence does add some spice :XD*

*Looks fun... you cheer for what team... ?**Cheer looks weird but I can't remember any other word :XD*

Evil3ye
October 26, 2009, 05:58 PM
*omg*

Bugzee
October 26, 2009, 06:03 PM
*lol yea i use to watch a lot of wrestling* *but most of it sucks nowadays* *tna is alright* *i like watching man utd & intermilan* *but i enjoy watching games from all over europe and some south american football as well*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 06:22 PM
*Well I like watching Football... with the feet ... :XD every now and then ^_^ but not as a big fan as before ^_^*

*So likes to go to stadiums ?*

Bugzee
October 26, 2009, 06:42 PM
*yea, i went to the Emirates Stadium recently* *and it rocks!*

Asusp3v4x
October 26, 2009, 07:17 PM
*Person above me I never entered a Stadium in game day n_n... well people good night :XD till tomorrow*

Bugzee
October 26, 2009, 10:39 PM
*u shud go to a match* *cya till next lol*

Evil3ye
October 27, 2009, 04:44 AM
*hey Bottle, are u sleeping? :amuse*

shinobi
October 27, 2009, 10:34 AM
* .........I'm alone!!.......*

Bugzee
October 27, 2009, 12:18 PM
*yea i was sleeping :D approx several hours ago :p, back home now from uni!*

*Was up ObiSlayer!!!!!!!*

Asusp3v4x
October 27, 2009, 04:02 PM
*Hey people what is up ^^ ?*

Bugzee
October 27, 2009, 06:03 PM
*i fell in love with a girl at my local gym today!!!!* :XD *dammit she left b4 me* :darn *she was smiling and giving very niiice looks as well* :music *i was too busy with my running and watching beyonce'd booty on the tv loool* :XD

Asusp3v4x
October 27, 2009, 06:31 PM
*You sure there was enough blood in your brain man :XD*

*How did she looked ?*

Bugzee
October 27, 2009, 06:44 PM
*lool* *my head was hurting i must admit* *she looked real real good* *nice cheeks* *she toning them up more i guess* *she wasnt a size zero!*

Asusp3v4x
October 27, 2009, 06:49 PM
*Looks nice man ^_^ ... well girls usually look very good :XD*

*okay... sometimes they look terrible :XD... but most of the time they look okay ^_^*

Bugzee
October 27, 2009, 07:16 PM
*it wasnt like i was expecting it to happen!!!* *it was just one of those days lol* *i'll see if this has a 'part 2' tomorrow lol* *its in the right thread now*

Asusp3v4x
October 27, 2009, 07:25 PM
*well Genie hahahah good luck then :XD... I hope you can move to step one and actusally talk with her*

*I am cheering for you man... :D hope she is not a guy :XD*

*of course... not that I think you don't know the difference ... but something happened to me recently on MSN, but i can't disclose any information =_='*

Bugzee
October 27, 2009, 07:30 PM
* :Dlooool we did kinda talk a hey and a hi* *i dont go that way WaxBanner :notrust*

*hahahaha what happened on msn..* :XD

Asusp3v4x
October 27, 2009, 07:35 PM
*Oh dude :s ... I won't use any names of references of any kind... but let's just say I talked to this girl for 3 months and ... today my friend told me... that she was a guy T_T... I was in love with a guy...*

*WITH A GUY ... A GUY :mad*

Bugzee
October 27, 2009, 07:44 PM
*LOOOOOOL* *must've been a great feeling* :XD:XD:XD

*well at least u learned a valuable lesson - ask if they're m or f the first time u speak, dont wait for someone to tell u 3 months in loool :XD*

*well gd luck for the future in that department* :XD


edit - *im off for my long overdue shower after that sweaty gym workout ill thinking over a lot of things lol* *see u lot in a bit* *riki.....its up 2 u if u want to stay online...* :XD

Asusp3v4x
October 27, 2009, 08:03 PM
*Good thing I ... know real girls that look very girlish =-=*

Bugzee
October 27, 2009, 08:47 PM
*lol i wonder....* *speaking of girls = :hearts:hearts:hearts*

Evil3ye
October 28, 2009, 07:52 AM
*being in love with a person one dont know.. how silly.. fool ;v*

Bugzee
October 28, 2009, 09:01 AM
*hey hey hey i have different phases of love, this may not be true love but dont kill my phase 1 of love* *besides i think im over that now just a lil crush* *hows everyone doin*

Evil3ye
October 28, 2009, 09:15 AM
*sounds interesting and funny at the same time :tem*

Bugzee
October 28, 2009, 09:24 AM
*hahahaha* *what u up 2 TrioHero*

Evil3ye
October 28, 2009, 09:34 AM
*nothin :eyeroll just a little curious ;d*

Bugzee
October 28, 2009, 09:38 AM
*lol* *same here*

Evil3ye
October 28, 2009, 09:42 AM
*try this (http://www.maniacworld.com/maze_game.htm)*

Bugzee
October 28, 2009, 09:52 AM
*LOOOOL try tto scare the shit out of me* *aint happening at this hour* *nice game tho*

Evil3ye
October 28, 2009, 09:54 AM
*it gets me everytime :rofl*

Bugzee
October 28, 2009, 09:57 AM
*loool* *u like that kinda thing very much* :XD

Evil3ye
October 28, 2009, 09:58 AM
*adores horror films :d*

shinobi
October 28, 2009, 10:03 AM
*.........I ate a lot!!.........*

Bugzee
October 28, 2009, 10:08 AM
*hey was up ObiSlayer :XD* *ur fat lol...*

shinobi
October 28, 2009, 10:10 AM
*.........who the hell is fat?!! I'm just perfect lolz!! :lmao.......*

Evil3ye
October 28, 2009, 10:10 AM
*wanna read chapter 5 already :mad*

Bugzee
October 28, 2009, 10:36 AM
*i want this weeks op chapter already - translated please*

*well im off people, i got work now see u later on...*

shinobi
October 29, 2009, 11:17 AM
*..........want to take a shower.........*

Bugzee
October 29, 2009, 12:25 PM
*this week hasnt been good online* *why do the mods dislike me?*

Evil3ye
October 29, 2009, 12:38 PM
*its their 'job' to looking down on users :tem*

Bugzee
October 30, 2009, 09:04 PM
*yea well im past that now* *its nothing* *i want some noodles*

Evil3ye
October 31, 2009, 04:53 AM
*had a double cheeseburger yesterday at 11pm :cool:*

Bugzee
October 31, 2009, 01:41 PM
*great time TrioHero to eat a burger lol* *im eating KFC ryt now*

Asusp3v4x
October 31, 2009, 08:38 PM
*I have no shirt on -_- hmmmm so ugly :XD*

Bugzee
October 31, 2009, 08:49 PM
*loool WaxBanner im glad ur back :XD :hi5*

Xadyu
October 31, 2009, 08:50 PM
*what's with this awkward silence.. :oh *

Bugzee
October 31, 2009, 08:52 PM
*whats awkward* *explain yourself*

Asusp3v4x
October 31, 2009, 10:04 PM
*never mind him let's run in the field... with all the great people in Fun Forum * :whoo

Bugzee
October 31, 2009, 10:06 PM
*yippi!!!!! loool* *well said WaxBanner lool* :dance

Asusp3v4x
October 31, 2009, 10:37 PM
*Good night mannn :XD*

Bugzee
November 01, 2009, 10:50 AM
*gd night WaxBanner, and gd morning/afternoon to everyone whos online lool :XD*

Evil3ye
November 01, 2009, 10:59 AM
*wonders if Bottle also plays some online poker ;p*

Bugzee
November 01, 2009, 11:00 AM
*lol nah i dont play poker* *ive played strip poker a couple times hehehe, but i didnt get the game i got the stripping tho lol :XD*

Evil3ye
November 01, 2009, 11:02 AM
*too bad :D* *havent played strippoker yet, but i guess it's fun as well :lmao*

Bugzee
November 01, 2009, 11:06 AM
*lol u should defitnely try it, very fun indeed :XD lol*

Evil3ye
November 01, 2009, 11:07 AM
*I wonder who lost, when you played it lol*

Bugzee
November 01, 2009, 11:09 AM
LOL *this fat guy from my old school but he refused to u no what!! Some girls were down to bra's and nickies but they came prepared because they wore extra undies! dammit*

*i didnt finish the game lol i was drunk*

Evil3ye
November 01, 2009, 11:14 AM
*:lmao*

Bugzee
November 01, 2009, 11:31 AM
*lol yea it was funny wen i look bak at it lol*

Evil3ye
November 01, 2009, 11:38 AM
*any game is fun, when you play it drunk lol*

Bugzee
November 01, 2009, 11:43 AM
*lol defintely!* *so TrioHero your originally Russian but live Germany? ryt?*

Evil3ye
November 01, 2009, 11:47 AM
*I'm Russian as well as German (mother/father). I was born and grew up in Russia but am living for 13 years in Germany now :)* *and you're a pure English lad? :p*

Bugzee
November 01, 2009, 11:51 AM
*LOL nah parents originally from Spain* *So u like it in Germany?*

Evil3ye
November 01, 2009, 11:57 AM
*yes I do =)* *Spain hmm.. sounds interesting. so you probably still got a lot of relatives over there?* *do you speak Spanish fluently?*

Bugzee
November 01, 2009, 12:03 PM
*nah i dont speak spainish, i understand it tho! im lazy i know!!!!*

*yea i have relatives bak home, but not most of them are in spain! most are spread all around the world LOOOL :XD*

Evil3ye
November 01, 2009, 12:05 PM
*ohh Bottle you totally lose for having missed the chance to learn a nice language :p*

Bugzee
November 01, 2009, 12:07 PM
*ahh oh well!* *the girls find no problem whatsoever when it comes to communication!!! over in spain hehehe :XD*

Evil3ye
November 01, 2009, 12:10 PM
*yet it's nothing wrong with being at least bilingual :p*

Bugzee
November 01, 2009, 12:17 PM
*hahahahah TrioHero is funny* :XD

Evil3ye
November 01, 2009, 12:22 PM
*TrioHero knows Three languages :shakefist* :D

Asusp3v4x
November 01, 2009, 12:28 PM
*look at the sun *_* see a new day is dawning *

Bugzee
November 01, 2009, 12:32 PM
*Thats really good TrioHero, and very helpful/important as well!* *was up WaxBanner !!!!! :XD* *YES! The Jin & WaxBanner combo is back!!! :XD :hi5 :shakefist*

Evil3ye
November 01, 2009, 12:35 PM
*he's not WaxBanner.. he's.. dun dun dun.. the Brazilian Guy... :d*

Bugzee
November 01, 2009, 12:39 PM
*lol TrioHero he is dun dun dun WaxBanner aka the Brazilian Guy*

Asusp3v4x
November 01, 2009, 12:46 PM
*Dun Dun Dun... I am the waxbanner.... Russky :XD*

Evil3ye
November 01, 2009, 12:48 PM
*WaxBanner makes no sense. while Brazilian Guy does :p*

Bugzee
November 01, 2009, 12:52 PM
*thats because u dont know the vital importance of WaxBanner!*

*btw: all of your nickies will evolve in due course...maybe..i dont know yet*

Asusp3v4x
November 01, 2009, 02:57 PM
*Are we pokemon/digimon :XD ?*

*Brazilian guy just makes sense for you and Xadyu :XD because he in a so much funny way said that you can know be called E since I am the brazilian guy :oh congrats for him weee...*

Bugzee
November 01, 2009, 03:00 PM
*pokemon/digimon u know!! hahaha hey u said it WaxB not me!:XD*

*my room is filthy i need to start cleaning*