Not a member? Register now!
Announcements
Celebrate MH's birthday and the RETURN OF MANGA!! Start downloading, translating and scanlating manga HERE - legally!
Like us on Facebook, Follow us on Twitter! Celebrate another year of MH and check out our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga: (4/7/14 - 4/13/14).
Site News: Check out our new sections: Nisekoi and Kingdom
Events: Nominate and vote for the winners in the Seinen Awards!
Translations: Gintama 490 by Bomber D Rufi , One Piece 744 by cnet128 , Bleach 576 by cnet128 , Naruto 672 by aegon-rokudo

Search:

Type: Posts; User: Gorzka; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Thread

    Ryu:*
    Spoko tu nie BF, Eddy tu chyba nie zaglądał, więc nie znikniemy;)
  2. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Thread

    Ja tam wole Ultraman'a od Kamen Raider'a:)
    Sygna i av piękne. Tylko nigdy nie zrozumiem połączenia Disney'owskich postaci z mangowymi XD
  3. Replies
    15
    Views
    10,646

    [Info] Re: Colourful Bleach Omake

    Did you see the new bleach official bootleg?

    It's full with Colorful Bleach Omake stuff and some new ones too.:confetti

    Kubo did even a littel data book out of it. I just LOVE IT!:luv

    See it...
  4. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Thread

    Jak dla mnie zonk z tym Leaderem nad Leaderem obok Leadera Leaderki XD

    i do tego jeszcze Tobi : ja się łudziłam że tam gość od Ramenu wyskoczy:P z mega planem: "Zagarnięcia monopolu na Ramen...
  5. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Thread

    juUnior BF wróciło XD a dosłowniej to BH XD ale jest stara ekipa i off top w komentarzach i nocki i wszyscy i w ogóle jest zajebioza jak zwykle xD wbijaj XD...
  6. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: [Hangout] Polish

    Hahaha widział ktoś nowego Króla Ptaków hahahah check this out: http://img297.imageshack.us/my.php?image=26463aqw2.jpg

    Kubo you are so gay hahaha XD
  7. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Z Histori Sztuki ale spoko 5 dostałam:), a tamten post to z przemęczenia napisałam XD Z tego co ja zauważyłam to na studiach tylko czas sesji jest najgorszy resztę czasu spokojnie można się obijać :D...
  8. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    I'm fucking blind XD już którą nockę zarywam dla egzaminu - Dobry Boże nie idźcie na studia it will kill you XD
  9. Replies
    3,021
    Views
    160,793

    [Movies] Re: The Movie Thread!

    POTC 3 - boring! Damn I want my money back! Was really disappointed :(

    Too much stuff going around and many jokes where lame

    BTW
    Did you wait for the last scene after the credits?
    If not here...
  10. Replies
    16
    Views
    3,132

    Bleach Episode 127 Discussion

    Raw 127 is out:turtle

    http://www.dailymotion.com/piyopiyo/video/x24cni_bleach-127-a-raw
    http://www.dailymotion.com/piyopiyo/video/x24co4_bleach-127-b-raw

    Torrent - RAW
    Saiyaman Raw

    Torrent...
  11. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Tokyo Tribe- manga
    Tokyo Tribe 2 - anime

    cała filozofia:P
  12. Thread: Romeo X Juliet

    by Gorzka
    Replies
    29
    Views
    6,244

    [Anime] Re: Romeo X Juliet Anime Discussion

    I'm after ep 8.
    Finally Tybalt is going to appear more often. This ep was full of him:hearts
    And the ending scene - Tybalt is such a genius :kukuku he knew Romeo was coming. Perfect timing for...
  13. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Tokyo Tribe 2 jest bardzo klimatyczne.Muzyka jest boska ( właśnie znalazłam tej której szukałam yay) do tego animacja jest ekstra .Czasem duży nadmiar brutalności,seksu i bling bling ale tak właśnie...
  14. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Ale co co co co sie stao???? Ten kącik kuchni polskiej jest w pełni normalny :XD

    Tokyo Tribe 2 epek 9 ściągniety ide lookać:D BTW Foxxy-kun obejrzyj sobie Tokyo Tribe 2 napewno Ci się spodoba...
  15. Thread: Romeo X Juliet

    by Gorzka
    Replies
    29
    Views
    6,244

    [Anime] Re: Romeo X Juliet Anime Discussion

    coolitman you're absolutely right about episode 7 was the best!! OMG Tybalt was so hot:luv<3 and he's black dragonhorse(let's call does creatures like that :D ) and the ending just KAWAII:gigglebunny...
  16. Replies
    627
    Views
    60,249

    Sticky: [Language] Re: What Languages do you know?

    I know polish (perfect) english(very good) german( studying )

    Added Gorzka and Foxxi (again >.> ):D
  17. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    A co ja mam powiedzieć jak mnie już dwa dni kark napierdala bo za dużo głową kręciłam na imprezie XD BTW Hardzone w Parku wymiata!!! Najlepsza biba w mieście:D
  18. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Lovely Complex polecam mange jest świetna:) Widziałam też Live Action Movie - nie cały bo przeleciałam tak po nim sobie, ale aktorzy a szczególnie Otani był świetnie dobrany i w ogóle ubrania były...
  19. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Ściągnęłam jeden chapter Ouran'a obejrzałam i podziękowałam :XD ta kreska jest nie do zniesienia anime jest boskie, ale jestem tego świadoma, że na pewno nie pokazują wszystkiego w anime co ważne...
  20. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Kawaii!!!!!!!!!!!!!! :gigglebunny Renge my Otaku Idol



    Tak to jest jak się nie czyta całego profilu - Arigatou


    BTW W końcu obejrzałam całe anime Ouran

    I muszę powiedzieć że Tamaki-...
  21. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    No naprawdę ta opcja musi być tylko dla pomocników MH bo u mnie tak cały panel do pisania postów wygląda: http://images20.fotosik.pl/335/22297c8eca0914dd.jpg



    Ach wiesz moi tutaj z osiedla to...
  22. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Kirin jak Becks tyle mogę powiedzieć jednym tchem wypiłam :) Mało power'a ma to piwko w sumie w mangach tak żłopią i żłopią to już wiem dlaczego:P

    Klip bez znaczenia, ale ładnie się z muzą...
  23. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Ale beczki mają ładniejsze niż Heineken : http://zenstoves.net/CanPots/KirinIchiban.jpg
    hehe

    już dodałam Ciebie:) i Acalia Ciebie też:D

    Kocham tą muze i animacje tak ładnie nachodzą na siebie...
  24. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Dostałam.

    W nowym bleachu str. 11 twarz Inoue - It's a Zombie!!!!!!!! Bez kitu ona jest w transie jakimś

    A przy okazji - zakupiłam dziś japońskie piwo :XD Kirin się zwie
    Chłodzi się w lodówce,...
  25. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    U mnie nie ma żadnych emotków tylko pod polem tekstu są jakieś ikonki.
    Może za to że jesteś modem masz taką opcję ?:D

    Wcześniej jak nie byli na VBulletinie to wszyscy mieli te emotki:(
  26. Replies
    19
    Views
    3,443

    Re: Bleach Episode 125

    Great just Great:) The Animation looks good and nothing was screwed up. Also the outfits where well-fitting:) From now on they should do it always like that.

    Anyone thinks that smth was smaller on...
  27. Replies
    19
    Views
    3,443

    Bleach Episode 125 Discussion

    It's out!

    125 RAW
    Dailymotion:
    http://www.dailymotion.com/piyopiyo/video/x1xnky_bleach-125-a-raw/1 part 1
    http://www.dailymotion.com/piyopiyo/video/x1xnpx_bleach-125-b-raw/1 part 2

    Saiyaman...
  28. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Wszysto w Renge lubię:D jej sposób pojawiania się to poprostu HAX! XD
    Narazie nie zdzierżyłam tylko Zuko Club(powinny być bardziej sexy-Beni-bara FAILD!) i epka z ekipą z gazetki szkolnej.

    Idę...
  29. Replies
    1,150
    Views
    80,714

    Re: Hate The Game Not The Playa...

    Now's a TIME PARADOX and we are the same age :XD

    FoxxyLady (like this nick variation:D ?) In which part of Warsaw do you live? Do you have a grono account? (No i'm not a stalker and it's not a...
  30. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Teraz oglądałam kolejny odcinek Ourana i doszłam do wniosku że kolejnym smaczkiem dla mnie jest Renge-chan *Renge mod* oooo ohohohoh ohohohoho :XD

    BTW Haruhi mnie denerwuję z tym zerowym LibidoXD...
  31. Replies
    1,150
    Views
    80,714

    Re: Hate The Game Not The Playa...

    GrayFoxx did you try out Burger King in Złote Tarasy? They re-opend after like 100000years!!!!!!

    They have onion rings < waterfall out of mouth> They have Whoppers OMG!<crying and dying at the...
  32. Thread: Romeo X Juliet

    by Gorzka
    Replies
    29
    Views
    6,244

    [Anime] Re: Romeo X Juliet Anime Discussion

    It's not the true story except for the names and the love between Romeo and Juliet:)

    Although it's not like the true story i love this anime:3 And thank you coolitman for this thread:)

    The...
  33. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Tyle pracy a ty jeszcze chcesz pytania w Ask Me Thread :XD Don't overdo it
  34. Replies
    1,150
    Views
    80,714

    Re: Hate The Game Not The Playa...

    Mine too:)



    His the SMEXY GOD That body those hot pants that smile you can not say NO! to him :XD
    Check it out for yourself if you dare :D
    ...
  35. Replies
    4
    Views
    3,137

    Re: Naruto Fan Manga:Shinobi no Koden

    Miataki looks a lot like Mugen from "Samurai Champloo"

    The drawings are great:) Like the Chunnin one(Sieht süss aus hihi)

    I'm waiting for more.
  36. Replies
    1,408
    Views
    152,012

    Sticky: Re: Where do you come from? - discussion

    Wow didn't know that Ciechanów look so awesome - The bird view rox!

    and you got a nice view out of your window:)

    Although i live in a big city i got my little paradise - My precious garden:)...
  37. Replies
    1,408
    Views
    152,012

    Sticky: Re: Where do you come from? - discussion

    It's a fake palm of course:) It was design by Joanna Rajkowska and she says about the palm: The palm refers to the concept of assimilation of other cultures and of a multicultural society.

    At...
  38. Replies
    1,408
    Views
    152,012

    Sticky: Re: Where do you come from? - discussion

    Someone wanted to see pics of Poland:D

    Sure why not I can post some pics of Warsaw- The Capital of Poland

    We have Polar Bears but as Acalia said they are in Zoo's

    But wait there are other...
  39. Replies
    2,502
    Views
    129,179

    [Archived] Re: The Member Picture Discussion Thread

    Acalia you crazy red head girl XD Nice photo :3 (Show your socks hehehehe:D)
  40. Replies
    9
    Views
    1,358

    Re: Orochimaru Drawing by GrayFoxx

    "Come to Nurse Oro Kabuto" - should be the title:D Funny stuff thought i would prefer a littel nose bleed :>
  41. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    nowego chaptera nie ma w tym tygodniu :(
  42. Replies
    35
    Views
    4,432

    [Discussion] Re: Paris Hilton Gets 45 Days In Jail

    This one would be better"45 Nights in Paris"

    I can't wait when she's out of jail :Looking all pumped up with tattos:D

    As for her mother :She was rude
  43. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Stronka przydatna jak się chcę próbnie obejrzeć jakieś anime żeby je sprawdzić:)
    Do tego mają japońskiej seriale:P haha narazie oglądałam tylko Water Boys XD o chłopakach co założyli sekcje...
  44. Replies
    49
    Views
    5,179

    Poll: [Society] Re: Do You Follow the News?

    Just like LadyHatake i watch the news in the morning before school. I just like to watch early in the morning The O.C repeat(i can't watch it normaly in the day)and after this I switch the channel on...
  45. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Acalia chcesz się odstresować totalnie i chcesz żeby mama pęsetką Ciebie z podłogi zbierała polecam Ebichu i Beating Angel Dokuro-Chan normalnie prochy z Ciebie zostaną:P

    Tutaj linki podaje:...
  46. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Ouran my love<3 Bishony my love<3 Tamaki<3 my love :wtf

    Ta seria to Majstersztyk:D bez kitu

    Kawa rozpuszczalna rox XD

    GrayFoxx Gratualcje ciepłej posadki XD

    Acalia widziałam tematy lol...
  47. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Ja się dziś mangi Pastel naczytałam @.@ zaraz oczy mi wypłyną, ale ja chce wiedzieć jak dalej będzie :XD
    P.S juUnior to jak I'S prawie więc sobie zlookaj:D

    BTW Naruto Movie 3 Raw tak? Czy już sub...
  48. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    jakby to był pierwszy przeciek lol nic nie będzie i tyle:P

    co do Secret- rotfl jak z lat 90tych ta muza :XD Adam Sandler prawie jak Mandaryna:D

    ostatnio to jest mój ulubiony hicior:...
  49. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    @GrayFoxx - zapominałam o tym XD

    @shapp- do Berlina? lol ostatnio wałkowaliśmy Berlin z 2 tyg za dużo XD, ale i tak zazdroszczę wyjazdu nigdy w nim nie byłam:3
    Szkoda mi Ciebie, że masz w pon...
  50. Replies
    761
    Views
    62,428

    Re: Polish Hang Out Thread

    Dla mnie w Bleach istnieje tylko jeden paring IchigoXInoue<3

    Grimmjow nie podoba mi się jakoś nadzwyczajnie, ale faktem jest, że dodaje pikanterii Bleach.

    Wejście Ishidy w nowym chapterze...
Results 1 to 50 of 107
Page 1 of 3 1 2 3