Not a member? Register now!
Announcements
Celebrate MH's birthday and the RETURN OF MANGA!! Start downloading, translating and scanlating manga HERE - legally!
Like us on Facebook, Follow us on Twitter! Celebrate another year of MH and check out our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga: (4/7/14 - 4/13/14).
Site News: Check out our new sections: Nisekoi and Kingdom
Events: Nominate and vote for the winners in the Seinen Awards!
Translations: Gintama 490 by Bomber D Rufi

Search:

Type: Posts; User: renders; Keyword(s):

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    60
    Views
    3,690

    Sticky: [Discussion] Re: The worst part of One Piece so far?

    lol just give it time ffs they're just fighting big names in the dressrosa arc...and it sure is better than fairy tail's shitty timeskip
  2. Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Spoiler Discussion

    they could stretch 5 episode in the anime from this chapter alone,that's how much stuff happened
  3. Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Spoiler Discussion

    really?i remember it was 300 mil at the sabaody archipelago and i assumed it stayed the same even after the time skip...i don't remember them mentionin g it got to 400 mil
  4. Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Spoiler Discussion

    I just realised Luffy's bounty has increased from 300 mil to 400 mil thx to sabo telling us
  5. Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Spoiler Discussion

    I have to say...Doflamingo is a really badass villain,he stood there let his head get chopped off,waited for them to free each other made them think they actually have a chance to escape and then...
  6. Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Spoiler Discussion

    WOW JUST WOW
    this chapter is as epic as the one with big mom and sabo's first appearance
    we got to see Sabo's face,usopp has all those followers and is gonna destroy the factory,sabo ate the fruit...
  7. Replies
    417
    Views
    68,787

    Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 743 Discussion / 744 Prediction

    I'd say this backstory is strawhat nakama worthy
  8. Sticky: [Chapter] Re: Liar Game Chapter 171 Discussion/172 Prediction

    Human Auction huh...
    Well things are starting to get interesting I hope Nao gets in the same team as Akiyama...I should stop here then maratho it once it ends since this is a pain to read it one...
  9. Sticky: [Chapter] Re: Liar Game Chapter 170 Discussion/171 Prediction

    Glad to see this is back but I'm sad it's the final arc
  10. Replies
    417
    Views
    68,787

    Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 743 Discussion / 744 Prediction

    I wish people would talk about something else instead of wether dd is dead or alive...he's alive move on
    Now that everybody has been turned back I can't wait for a crazy war to start
  11. Replies
    417
    Views
    68,787

    Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece 743 Spoiler Discussion

    ofc he's not dead
    btw why are you such a prick in all your posts?
  12. Replies
    564
    Views
    57,544

    Poll: [Chapter] Re: Naruto 670 Discussion / 671 Predictions

    ^well you still bother reading it so that makes you worse than Kishi
    you're waiting every week to read a new chapter then come here to bash it,I wonder who's the dumb one mr I challenge you
  13. Sticky: [Chapter] Re: One Piece 733 Discussion/ 734 Prediction Next Chapter January 11th-15th

    I don't know who got up but it an't gonna be Rebecca.It's gonna be someone bad that sabo is gonna fight.While Bartolomeo is gonna fight Jesus and lose and the final will be Sabo vs Jesus
    at least...
  14. Replies
    855
    Views
    118,386

    Sticky: [Chapter] Re: One Piece 731 Chapter Discussion/732 Predictions

    people need to stop bringing up mr 2
    he needs to touch a person to turn into that person
    and there is no way in hell he touched sabo
  15. Replies
    855
    Views
    118,386

    Sticky: [Chapter] Re: One Piece 731 Spoiler Discussion

    btw anyone else noticed Luffy is wearing the same fish suit he drawed during the Arlong Arc when he thought that's how a fishman looks?
  16. Replies
    855
    Views
    118,386

    Sticky: [Chapter] Re: One Piece 731 Spoiler Discussion

    I don't know what those of you who said he was dead were thinking since exactly after his ''death'' you see dragon's ship and him coming with a wounded person to Ivankov.I knew he was in the...
  17. Replies
    855
    Views
    118,386

    Sticky: [Chapter] Re: One Piece 731 Spoiler Discussion

    I had to read the chapter twice to understand everything
    at first I thought Luffy was talking about Ace when he said all this time I thought he was dead
    and Sabo in his Lucy suit haha,I hope we see...
  18. Replies
    855
    Views
    118,386

    Sticky: [Chapter] Re: One Piece 731 Spoiler Discussion

    wow so that Koala is the little girl from the fishman island arc...I am mindblown
    and if that person really is Sabo...I will faint from all this epicness in one piece
  19. Replies
    855
    Views
    118,386

    Sticky: [Chapter] Re: One Piece 731 Spoiler Discussion

    I KNEW IT!
    I knew the little girl had the puppet fruit thingy
    Also what was up with those fake spoilers saying cavendish turned out to be evil and something about ace's necklace and the whitebeard...
  20. Replies
    489
    Views
    59,152

    Sticky: [Chapter] Re: One Piece 730 Discussion / 731 Predictions

    this is why this manga is nr 1 in sales
    every pages had me going like WHOA
    I kinda wanted more of zoro vs fujitora but it's alright
    I love how donflamingo was retreating in his base like the...
  21. Replies
    167
    Views
    31,199

    Sticky: [Chapter] Re: Berserk 333 Chapter Discussion

    Someome should make a new thread here about the new manga instead of talking about it here
  22. Poll: [Favorites] Re: Anime Character Showdown - #4 Most Badass Female Edition

    Why isn't Aika on the poll?:(
  23. Replies
    167
    Views
    31,199

    Sticky: [Chapter] Re: Berserk 333 Chapter Discussion

    @vagabond wow you can tell that's Miura's work
    the art is amazing
  24. [Reading] Re: Collective Reading of Kongou Banchou by SUZUKI Nakaba

    I've read this months ago,it was okay for your typical shounen.Better than the likes of fairy tail
  25. Poll: [Favorites] Re: Anime Character Showdown - #4 Most Badass Female Edition

    I nominate Aika Fuwa from Zetsuen no Tempest
    definitely the most badass female in any anime (I hope can put a pic for me since I'm kinda new here)

    http://img4.imageshack.us/img4/7232/v2ck.jpg
  26. Replies
    615
    Views
    102,960

    Sticky: [Hangout] Re: Berserk General Discussion Thread

    I first caught up with it in 2010 but I'll never give up on Berserk
    to me it's the perfect manga
  27. [Chapter] Re: One Piece 729 Discussion / 730 Predictions- BREAK NEXT WEEK; CHAPTER RETURNS WEEK OF 02/12

    I just read the chapter today...mother of cliffhangers
    I know Law isn't gonna die but still,the fights are lining up now
  28. Replies
    167
    Views
    31,199

    Sticky: [Chapter] Re: Berserk 333 Chapter Discussion

    the weird thing is he already did that sidestory of 3 chapters with gatz and the cute elf then made 2 chapters with them on the boat and now another side story
  29. Replies
    244
    Views
    27,673

    [Chapter] Re: One Piece 727 Discussion / 728 Prediction

    I wonder if we will see the carribou cover story as a filler arc in the anime so the anime won't catch up
  30. Replies
    167
    Views
    31,199

    Sticky: [Chapter] Re: Berserk 333 Chapter Discussion

    looking forward to the side story
    what crazy future can he come up with more crazy for the world than the state already is
  31. Replies
    220
    Views
    36,431

    [Chapter] Re: One Piece 726 Discussion / 727 Prediction

    Do you guys think after this arc every SH member is gonna have a new bounty?
  32. [Anime] Re: HxH MadHouse Anime Discussion! (Use Spoilers for safety...) - Part 3

    ^Yeah the ep was great
    I really hope they cover the arc after this too,I'm glad I stayed away from the manga for this remake
  33. Replies
    220
    Views
    36,431

    [Chapter] Re: One Piece 726 Discussion / 727 Prediction

    okay chapter,wasn't as good as the past ones but at least we know who the mask gladiator and the toy is :)
  34. Replies
    220
    Views
    36,431

    [Chapter] Re: One Piece 726 Spoiler Discussion

    I wonder if we'll get the new chapter tommorow
    out of the big 3 one piece always makes my day
  35. Thread: Best Newcomer

    by renders
    Replies
    65
    Views
    2,602

    Poll: [Final Voting Round] Re: Best Newcomer

    but I'm a newcomer too :(
  36. Poll: [Favorites] Re: Anime Character Showdown - #3 Most Violent Anime Edition [Halloween Special]

    all the above names mentioned are weak^
    I nominate Devilman

    http://img691.imageshack.us/img691/4968/devilman3.jpg
  37. Sticky: [Chapter] Re: Vinland Saga Chapter 97 Discussion/98 Prediction

    I loved the last page,at least tthe translation of it
    next chapter thorfinn is getting on the f-ing boat haha
  38. Replies
    332
    Views
    52,455

    [Chapter] Re: One Piece 725 Discussion / 726 Prediction- NO CHAPTER THIS WEEK

    One Piece is my favorite shounen and all but I feel like every arc kinda does the same thing
    they get to a new place,you get introduced to that place,the opressed ppl,the villain/s,new allies,etc...
  39. Sticky: [Chapter] Re: Vinland Saga Chapter 97 Discussion/98 Prediction

    thx baboysai
    btw how many days does i usually take vinland saga to be translated after the raw?
  40. Replies
    58
    Views
    23,412

    [Predictions] Re: What will be the ending of Berserk?

    I believe berserk's ending will be similar to devilman's ending
  41. Thread: Kill la Kill

    by renders
    Replies
    157
    Views
    7,948

    [Anime] Re: Kill la Kill

    I hated TTGL and I'm not to fond of this either.The fanservice is too over the top...what happened to the days when the only fanservice was like in 1 beach or spa episode like in Outlaw Star
  42. Replies
    332
    Views
    52,455

    [Chapter] Re: One Piece 725 Discussion / 726 Prediction- NO CHAPTER THIS WEEK

    Nah I bet they will leave.Luffy and Donchinjao and the other contestants are gonna tear dressrosa apart
  43. Replies
    167
    Views
    31,199

    Sticky: [Chapter] Re: Berserk 333 Chapter Discussion

    I seriously hope we get at least 1 or 2 chapters this year
  44. Sticky: [Chapter] Re: Vinland Saga Chapter 97 Discussion/98 Prediction

    I've been following mangahelpers for a while but since I finally decided to join it I guess I'll start with Vinland saga lol.I picked a good time to read vinland saga and now that I'm caught up with...
Results 1 to 44 of 44