Not a member? Register now!
Announcements
Manga returns! Catch up with the details. Enjoy downloading, translating, and scanlating manga HERE legally!
Like us on Facebook, follow us on Twitter! Celebrate another year with MH and read our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga (8/18/14 - 8/24/14).
Forum News: Visit new sections for Nisekoi and Kingdom!
Translations: Gintama 507 by Bomber D Rufi
New Reply
Page 2 of 18 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast
Results 16 to 30 of 269

Thread: Dutch Community - Drop, friet, kaas, chocola en wiet!

Registered User 英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member Phoenix946's Avatar
    Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Re: Dutch Thread

Quote Originally Posted by Kagura View Post
    Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen dat het hier zo inactief is.... Nouja... als er geen gespreksonderwerp is is het ook wel logisch dat iedereen een keer post en dan weer weg is... (Niet dat ik wel een idee heb, maar ja, iemand moest eens iets doen )
    Zullen we het dan hebben over dat we geen gespreksonderwerp hebben? Nederlanders zijn toch goed in over niks lullen

Scanlator 中級員 / Chuukyuuin / Member Saint Jimmy's Avatar
    Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Inderdaad, wij nederlanders zijn meer van het 'veel praten maar niets zeggen'
    Er hoeft toch niet persé een vast gespreksonderwerp zijn? Als er dan toch 1 nodig is, here comes: Gezien de leeftijd van de posters in deze thread zijn wij allemaal rond de zelfde leeftijd. En niet te vergeten dat er ook vrouwelijke posters zijn, jottum

*Dutch Scans can be found at the International Scanlation thread*

Spoiler: Supah Nario bros! show

Nederlands hier klikken XD

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Ja, probeer maar eens iemand van ouder dan 30 te vinden die anime nog leuk vindt

Wonen hier nog mensen uit Apeldoorn? Zeker niet echt een leuke koninginnedag gehad :/ Ik heb er zelf weinig van gemerkt in Amsterdam, maar was wel ff flink schrikken..

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Ja klopt, als je eenmaal de 30 hebt beriekt begin je saai te worden, gelukkig hebben we nog een paar jaar om van onze jeugd te genieten XD

Maar inderdaad, wat er in Apeldoorn gebeurde was nie echt wat je verwacht op zo'n feestdag. Toen ik in de middag wakker werd, ja koningennenacht was best zwaar :P, was het vollop op het nieuws, maar geen idee waar het over ging!! Maar in amsterdam zijn ze toch ook gestopt dan de geplande tijd? In Eindhoven zou het eigenlijk doorgaan tot 24.00, maar uit respect toch maar gestopt om 23.00.

Registered User 下級員 / Kakyuuin / Jr. Member kamina's Avatar
    Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Ik schrok me een ongeluk (no pun intended) toen ik de livebeelden zag, maar heb er verder eerlijk gezegd weinig van gemerkt... Er gebeurt zowieso maar bar weinig op koninginnedag op een rommelmarktje na in een gat waar niemand ooit van gehoord heeft...

en tja, ik heb toch tussen mijn examenvoorbereidingen en regelwerk in verband met volgend schooljaar maar weinig tijd gehad voor andere dingen, dus ik heb eigenlijk verder maar weinig meegekregen van alles wat er gebeurt is...

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Ik ben zelf rond 6 uur weer naar huis gegaan (woon niet in het centrum) dus weet niet precies hoe het daarna nog is verlopen, maar het was wel eerder afgelopen ja. Tiesto zou bv. om 9 uur gaan draaien, maar dat bleek naar 8 uur verschoven te zijn omdat bepaalde andere artiesten niet wilden.

Maar lijkt erop dat dit niet zomaar met een sisser afloopt. Ik heb zelfs iets gehoord dat Koninginnedag maar afgeschaft zou moeten worden Gelukkig gebeurt dat dan weer niet maar man, alsof het 9/11 van Nederland is.

Waar woon jij dan Kagura?

Check dit trouwens, http://www.youtube.com/watch?v=XNJmu93yId4
    Idioten >_>
    Last edited by Phoenix946; May 07, 2009 at 04:51 PM.

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Inderdaad, als we toegeven aan de aanslag en geen koninginnedag meer vieren zijn we wel slecht bezig als nederland. En dat filmpje van je Phoenix kijk in van het weekend wel even, zit nu op mn stage en dan is het niet echt verstandig om filmpjes te kijken, ben dit ook heel stiekem aan het typen, ninja style

Maar jij komt dus blijkbaar uit A'dam? We izjn daar 2 weken geleden nog geweest, leuk feestje gehad En Kagura, waar kom jij dan vandaag, kunnen we nog een geografisch nieuwtje leren :P Ik kom oorspronkelijk uit Heeze, ook een klein dorpje, dat ligt tegen Eindhoven aan, maar vanwege mn studie ben ik toch maar in Eindhoven op kamers gaan wonen, got to love the student life

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Ninja style? Moet je ff een genjutsu op iedereen om je heen gooien

Ja kamers zijn wel chill. Ik zit zelf nog bij m'n vader omdat het prima gaat tussen ons en ik best dicht bij uni zit, dus ik heb nog weinig nood om eruit te gaan.

Maar hoe dicht ligt Heeze dan bij Eindhoven? Want ik ken wel studenten die anderhalf uur met de trein gaan om in Amsterdam te komen voor studie, maar die geen zin hebben om op kamers te gaan.

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Hahaha, nou Heeze licht zodanig ver van Eindhoven dat als je met de trein gaat het niet mogelijk is om te slapen, de rit duurt maar 10 minuten (stoptrein) en stopt ondertussen ook nog even op een ander station Met de auto ben je er ook in een kwartier en toen ik nog op de middelbare school zat in Eindhoven gingen we er ook altijd gewoon fietsend heen, het is maar 10 kilometer
    Maar ben niet op kamers gegaan omdat het thuis niet meer werkte, zat met het openbaar vervoer heel erg in de clinche, werk 4 dagen in Roermond en 1 dag naar school in Utrecht. Als ik dan met de trein naar Eindhoven ging had ik precies 2 minuten om over te stappen op de intercity naar Utrecht of Roermond...en dat is redelijk vaak misgelopen
    Vandaar maar op kamers in Eindhoven, dit komt ook beter uit voor mn nieuwe studie, Applied Science, die is gewoon in Eindhoven te volgen, is het weer mogelijk om met de fiets naar school te gaan

Maar op kamers gaan is natuurlijk al een ervaring opzich, je bent toch lekker vrij en zelfstandig, kan natuurlijk heel positief uitpakken in de toekomst
    Last edited by Saint Jimmy; May 12, 2009 at 02:03 AM.

Registered User 初心者/ Shoshinsha / Beginner Mari~'s Avatar
    Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

*zwaait*
    Hallo~

Don't hump my rage ;A;

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Hallooooooooooo

Registered User 下級員 / Kakyuuin / Jr. Member kamina's Avatar
    Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Halloooo

Quote Originally Posted by Phoenix946 View Post
    Waar woon jij dan Kagura?
    Groenlo, voornamelijk bekend vanwege het Grolsch bier, op nog geen tien kilometer van de duitse grens in Gelderland... 't is maar een klein stadje met nog geen tienduizend inwoners.

Ik ga ook eigenlijk alleen maar op kamers omdat het zo'n drie uur reizen met de trein is naar Maastricht, waar ik Oriëntaalse talen en communicatie ga studeren aan de hogeschool komend jaar... en omdat het de enige plek is in Nederland waar ik die studie kan volgen

Het heeft ook wel zo z'n voordelen, iig. Mijn ouders kunnen vaak behoorlijk overbezorgd en beschermend zijn vanwege mijn lichte autistische beperking... Ik denk dat dit mijn kans is om te laten zien dat ik me prima zelf kan redden en dat ze zich niet zo druk moeten maken.

Registered User 初心者/ Shoshinsha / Beginner Mari~'s Avatar
    Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

@iedereen: Hoii~

*haakt in draadje*

@Kagura: Een autistische beperking? *nieuwsgierig* Misschien hebben we dezelfde. C:

Don't hump my rage ;A;

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Wow, meer nederlanders! Het wordt nog bijna actief hier. *zwaait naar Mari*

Saint Jimmy: Aah ok, ja dat kan wel vervelend zijn. Zeker als die treinen 1 of 2 keer in het uur gaan
    Hoe lang zit je nu al op kamers? Hoe bevalt het?

Kagura: Dus lekker goedkoop tanken en grote boodschappen doen Of valt dat tegen these days? Ik ken mensen die dat vroeger wel vaak deden, die woonden ook superdicht bij Duitsland.

3 uur is wel lang ja, dan ben je wel min of meer genoodzaakt.. Lastig dat het alleen maar daar kan, maar dan heb je in ieder geval prima motivatie om op kamers te gaan Heb je er zin in?

Country
    Netherlands
    Post Thanks / Like

Quote Originally Posted by Kagura View Post
    Halloooo

Spoiler show
    Dat is wel vet, m'n kleine zusje studeer daar Romaanse talen. Zitten alle talen daar op 1 school? Ik dacht dat m'n zusje had gezegd dat er in groningen en utrecht ook taalscholen zaten, maar hebben ze daar dan geen orientaalse talen? Maar op kamers is zeker fijn hoor, in het begin wel even wennen

Quote Originally Posted by Mari~ View Post
    @iedereen: Hoii~

Spoiler show
    Heej, mari, leukt dat je er ook bent
    vertel eens, waar kom je vandaan en hoe oud/jong ben?

Quote Originally Posted by Phoenix946 View Post
    Wow, meer nederlanders! Het wordt nog bijna actief hier. *zwaait naar Mari*
    Spoiler show
    Ik zit nu sinds februari op kamers en het bevalt echt heel goed, alle huisgenoten zijn allemaal leuk, altijd fijn om een paar meisjes erbij te hebben Ik moet wel de traditie in dit huis eren, dat betekent dat ik eigenlijk 1 van m'n vrouwelijke huisgenoten moet versieren en/of het bed moet delen en dat zie ik niet echt als een probleem zeg maar
    Ik woon ook echt 30 seconden van het uitgaansgebied van eindhoven, lekker midden in het centrum
    Last edited by Saint Jimmy; May 15, 2009 at 04:35 AM.

New Reply
Page 2 of 18 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast