Not a member? Register now!
Announcements
Manga returns! Catch up with the details. Enjoy downloading, translating, and scanlating manga HERE legally!
Like us on Facebook, follow us on Twitter! Celebrate another year with MH and read our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga (8/11/14 - 8/17/14).
Forum News: Visit new sections for Nisekoi and Kingdom!
Translations: Gintama 506 by Bomber D Rufi
New Reply
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 15 of 44

Thread: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

  1. #1
    Registered User 中級員 / Chuukyuuin / Member Zabuza2k's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Country
    Turkey
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    100
    Post Thanks / Like

    Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    Selamen.a arkadas lar
    Yeni Yiliniz kutlu olsun
    ve hep Türk arkadaslarima Selam Söyliorum
    [Z2K]

  2. #2
    Registered User 上級員 / Jyoukuuin / Sr. Member polaris's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Turkish Republic of Northern Cyprus
    Country
    Cyprus
    Gender
    Male
    Posts
    320
    Post Thanks / Like

    Re: Turkey Thread

    A.S arkadasım. senin de yeni yılın kutlu olsun.
    http://mangahelpers.com/forums/signaturepics/sigpic10_6.gif

  3. #3
    Registered User 初心者/ Shoshinsha / Beginner Lil' Froggy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Country
    Turkey
    Gender
    Female
    Posts
    21
    Post Thanks / Like

    Re: Turkey Thread

    Bu thread daha çok ilgi çekmeli bence =S


    Inuyasha love,well yeah...naked Inuyasha love

  4. #4
    Registered User 上級員 / Jyoukuuin / Sr. Member polaris's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Turkish Republic of Northern Cyprus
    Country
    Cyprus
    Gender
    Male
    Posts
    320
    Post Thanks / Like

    Re: Turkey Thread

    gençliği buraya bekliyoruz mu diyelim ne diyelim? recep ivedik gibi oldu ya neyse..
    http://mangahelpers.com/forums/signaturepics/sigpic10_6.gif

  5. #5
    Registered User 初心者/ Shoshinsha / Beginner loganmgc's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    İstanbul
    Country
    Turkey
    Age
    25
    Gender
    Male
    Posts
    2
    Post Thanks / Like

    Re: Turkey Thread

    Selamalar,

    Siteye birkaç türkçe seri yükledim. Bunların arasında Doubt'u kesinlikle okumalısınız =)

    Ayriyetten kendi yaptığım çalışmalarıda attım Onlarada buradan ulaşabilirsiniz =)
    Last edited by loganmgc; April 22, 2009 at 05:56 AM.

  6. #6
    MH's Socialworker 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member eni's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Meronhlare
    Country
    Germany
    Age
    34
    Gender
    Female
    Posts
    14,308
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Thread

    Merhaba,

    I changed the thread title to 'Turkish' because this forum is language-related and not focusing on a specific country.

    @loganmgc, good job!

    ♥ Sorry, I'm Late. But I Got Lost On The Road Of Life. ♥

  7. #7
    Scanlator 下級員 / Kakyuuin / Jr. Member Hikaru Matsuyama's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Country
    Turkey
    Age
    29
    Gender
    Male
    Posts
    87
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Thread

    Herkese merhabalar, bu bölümü ilk defa görüyorum, koca forum tabii.

    Manga sitesi olduğuna göre ben ve ekibimizin de ne yaptığını söylememde bir sakınca yoktur sanırım. Türkiye'de pekçok Captain Tsubasa hayranı çocuk ve genç var, biz de onlara bu mangayı Türkçe sunalım diye çeviri işine giriştik. http://mangahelpers.com/s/hikaru-matsuyama/releases/ , buradan çevirdiğimiz bölümlere ulaşabilirsiniz.

    Merak ettiğim bir şeyi sorayım; Japonca'dan çeviri yapan bir Türk var mı acaba?


  8. #8
    Artists of MH 英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member shinsengumi's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Constantinopolis
    Country
    Turkey
    Age
    28
    Gender
    Male
    Posts
    1,216
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Thread

    hiç raslamadım dostum,zaten site üzerindeki türk topluluk da yok denecek kadar az.gördüğün gibi mesajına 3-4 ay sonra cevap geliyo ancak ^ ^
    ama zaten japoncadan türkçeye uğraşacağınıza bulabildiğiniz en iyi ingilizce çevirileri türkçeye çevirseniz daha rahat edersiniz. yani japonca->ingilizce->türkçe ,benim bildiğim neredeyse bütün yabancı diller için aynı şeyi yapıyorlar ,hatta bazı koreli ve çinliler bile önce ingilizceye çevirilmesini bekleyip oradan kendi dillerine çeviriyorlar,bunun sebebi sizlerin de çok iyi bildiği gibi japonca alfabelerinin yani hiragana,katakana ve kanji'nin oldukça komplike okunuşları-ayrışımları olması.
    anadili japonca ve ingilizce olan 2 farklı kişi bile aynı japonca metni tamamen farklı anlamlarla çevirebiliyorlar.yani japonca konusunda %100 en ufak ayrıntısına kadar herşeyi çok iyi bilen bir uzman değilseniz işiniz çok zor. o yüzden herkes önce bu uzman kişiler tarafından ingilizceye çevrilmesini bekliyor,daha sonra da oradan kendi dillerine aktarıyorlar

  9. #9
    Registered User 下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    #genesis@irc.irchighway.net
    Country
    Denmark
    Gender
    Male
    Posts
    57
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    Uzun zamandan beri hic kimse buraya girmiyor. Bir Türk olarak isterdim ki Türkiyedeki arkadaslarimiz biraz daha uluslar arasi ortamda toplansinlar (Mangahelper gibi bir yerde).

    Ben 2005-2009 kadar aktiftim, scanlation gurublarda önce proofreading yaptim, sonra cleaner/editing ve son olarak translation, japoncadan - ingilizceye. Simdi yavas yavas canimin istedigi mangaleri ceviriyorum, mesala Shin Kotaro makaritoru (judo hakkinda).
    Last edited by Saithan; October 19, 2011 at 02:43 PM.

  10. #10
    Registered User 下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    #genesis@irc.irchighway.net
    Country
    Denmark
    Gender
    Male
    Posts
    57
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    bumping the thread just to see if anyone is alive.

    I've translated a chapter of shin kotaro makaritoru in hope of that some people will read it and pick up, I won't post the link here because MH doesn't provide links, downloads of manga anymore, but you can find it on Stoptazmo

  11. #11
    Artists of MH 英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member shinsengumi's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Constantinopolis
    Country
    Turkey
    Age
    28
    Gender
    Male
    Posts
    1,216
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    selam saithan . sitede aktif olan bi türk ben varım sanırım ,başkası varsa da hiç karşılaşmadım . sen oldukça eski bir üyesin aslında , umarım daha sık ziyarete gelirsin de laflarız
    çevirdiğin mangaya bir göz atıcam bakalım umarım hoşuma gider

  12. Thanks 1 Member(s) thanked this post
  13. #12
    Registered User 中級員 / Chuukyuuin / Member Oni Giri's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Country
    Turkey
    Age
    26
    Gender
    Male
    Posts
    165
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    ben de bi selam atıyım da kalabalık gözükelim xD
    "A crew whose captain lost his dignity will surely collapse" - Roronoa Zoro

  14. Like 1 Member(s) likes this post
  15. #13
    Registered User 下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    #genesis@irc.irchighway.net
    Country
    Denmark
    Gender
    Male
    Posts
    57
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    MH scanlation host yapmama politikasi herhalde bir cok insani buradan kacmasini sagladi. Toplanilacak fazla yer kalmadi galiba, Stoptazmo var bir tek. Gotlurk öleli cok oldu eskiden hep orada takinirdim.

    Bir ara MangaTurk'de takinmaya calistim pek olmadi. Dogru düzgün irc kanali olsa ne iyi olurdu.

  16. #14
    Artists of MH 英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member shinsengumi's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Constantinopolis
    Country
    Turkey
    Age
    28
    Gender
    Male
    Posts
    1,216
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    mangaturk e takılmayı ben de denedim ama küfürden başka birşey bulamadım sitede,bir daha da uğramadım .
    bu sitede yakın zamana kadar bleach bölümünde moderatör olan bir türk arkadaşımız vardı , onun dışında da pek kimseye raslamadım .ben de artık pek mesaj yazmıyorum ,bi kaç başlığı ziyaret edip çıkıyorum ama en azından burdan bir sohbet yürütebiliriz

  17. #15
    ~ Forum Fixer ~ 有名人 / Yuumeijin / Celebrity Miyagi's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Country
    Winterfell
    Age
    27
    Gender
    Male
    Posts
    4,058
    Post Thanks / Like

    Re: Turkish Community - Merhaba Arkadaşlar~!

    Merhaba,

    Belki son zamanlarda daha çok dikkatimi çekiyor ama bu siteye takılan bayağı Türk arkadaş var. Bleach bölümünde 3-4 tane gördüm diye hatırlıyorum, diğer taraflarda da eminim vardır. Burası tüm dünyaya açık bir site, Türk sitelerini pek ziyaret etmedim ama özellikle manga gibi sınırlı bir konuda fazla tartışabileceğin kişi yoktur diye düşünüyorum, bu da ister istemez düzgün bir tartışma platformu arayan insanları daha global sitelere yönlendiriyor.

New Reply
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts