Not a member? Register now!
Announcements
Manga returns! Catch up with the details. Enjoy downloading, translating, and scanlating manga HERE legally!
Like us on Facebook, follow us on Twitter! Celebrate another year with MH and read our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga (7/21/14 - 7/27/14).
Forum News: Visit new sections for Nisekoi and Kingdom!
Translations: Gintama 503 by kewl0210 , One Piece 753 by cnet128 , Bleach 589 (2)
Thread Closed
Page 3 of 134 FirstFirst 1 2 3 4 5 13 53 103 ... LastLast
Results 31 to 45 of 2003

Thread: Portuguese Community v.20 ~ HA!

  1. #31
    Registered User 有名人 / Yuumeijin / Celebrity TheMoa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Country
    Winterfell
    Age
    23
    Gender
    Male
    Posts
    2,836
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    sério, nunca achei q viveria pra ver o galo campeao da libertadores
    ainda bem q saio de ferias essa semana, pq eita povo chato! kkkk
    vivendo e aprendendo, né?
    ...

  2. #32
    MH Senpai 有名人 / Yuumeijin / Celebrity patedecarne's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Detrás de ti, imbecil
    Country
    Brazil
    Age
    31
    Gender
    Male
    Posts
    4,844
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    É GALO, porra!!!!

    É GALOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!


    Campeããããããoooooo!!!!!

    Povo, lembram-se da minha aposta no nosso ultimo encontro??

    Disse que o GALO ia pegar pelo menos dois titulos esse ano!!!!

    E Que venha o Bayern.

  3. #33
    MH Senpai MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Asclepius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ceará
    Country
    Brazil
    Gender
    Female
    Posts
    7,863
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Patê só aparece quando o Moa está solteiro.
    Danadinho.

    Discuss the yaoi side of Shingeki no Kyojin and Kuroko no Basket at the Boys Love section.

  4. #34
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Spectrum's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    São Paulo
    Country
    Brazil
    Age
    22
    Gender
    Male
    Posts
    5,500
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Quote Originally Posted by patedecarne View Post
    É GALO, porra!!!!

    É GALOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!


    Campeããããããoooooo!!!!!

    Povo, lembram-se da minha aposta no nosso ultimo encontro??

    Disse que o GALO ia pegar pelo menos dois titulos esse ano!!!!

    E Que venha o Bayern.
    Esse título faz até morto ressuscitar rs

  5. #35
    MangaHelper MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Leoat12's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Rio de Janeiro
    Country
    Brazil
    Age
    19
    Gender
    Male
    Posts
    7,289
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Já tem dois anos que time sem tradição ganha a Libertadores, o nível tá muito baixo.

  6. #36
    MH Senpai MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Asclepius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ceará
    Country
    Brazil
    Gender
    Female
    Posts
    7,863
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Eu espero que algo semelhante aconteça um dia nos programas da Globo que usam a tela interativa.
    Morri de rir aqui.


    Discuss the yaoi side of Shingeki no Kyojin and Kuroko no Basket at the Boys Love section.

  7. #37
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Spectrum's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    São Paulo
    Country
    Brazil
    Age
    22
    Gender
    Male
    Posts
    5,500
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Quote Originally Posted by Asclepius View Post
    Eu espero que algo semelhante aconteça um dia nos programas da Globo que usam a tela interativa.
    Morri de rir aqui.

    KKKKKKKKKKKKK coitada da mulher

  8. #38
    Registered User 有名人 / Yuumeijin / Celebrity TheMoa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Country
    Winterfell
    Age
    23
    Gender
    Male
    Posts
    2,836
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    HAHAHA
    molecada da quarta série endoida
    rsrs

    ---------- Post added at 03:41 PM ---------- Previous post was at 03:23 PM ----------

    nossa, hj descobri outro problema do meu pt de domingo.... gastei 65 conto!
    eu tenho só 20 reais na conta, e tirando o dinheiro de passagem pro trampo de hj e amanha, mais a passagem pra rodoviária amanha(viajo pra casa dos meus pais)... só tenho 5 reais
    vou em um niver hj e não vou poder comprar um refri no bar
    e vou fazer milagre com o pão com presunto q tem lá em casa
    rsrs
    ...

  9. Like 1 Member(s) likes this post
  10. #39
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Spectrum's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    São Paulo
    Country
    Brazil
    Age
    22
    Gender
    Male
    Posts
    5,500
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Eu quero todos! *-*

    http://noticiasanimeunited.com.br/no...eki-no-kyojin/

    Spoiler show


    ---------- Post added at 11:25 AM ---------- Previous post was at 11:23 AM ----------

    Quero também!


  11. Like 1 Member(s) likes this post
  12. #40
    Registered User 有名人 / Yuumeijin / Celebrity TheMoa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Country
    Winterfell
    Age
    23
    Gender
    Male
    Posts
    2,836
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    nossa, fui no niver da minha amiga zerado... ela pagou uma porção pra mim e ainda me deu carona pra casa xoray

    E hj é o ultimo dia de trampo antes de eu sair de férias, já viajo a noite, não aguento mais!
    ...

  13. Like 1 Member(s) likes this post
  14. #41
    MH Senpai MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Asclepius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ceará
    Country
    Brazil
    Gender
    Female
    Posts
    7,863
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Eu quelo.
    E quelo Atobe de Prince of Tennis.

    Fabuloso!!!
    Com umbiguinho de fora.!!


    Discuss the yaoi side of Shingeki no Kyojin and Kuroko no Basket at the Boys Love section.

  15. #42
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Spectrum's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    São Paulo
    Country
    Brazil
    Age
    22
    Gender
    Male
    Posts
    5,500
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Quote Originally Posted by TheMoa View Post
    nossa, fui no niver da minha amiga zerado... ela pagou uma porção pra mim e ainda me deu carona pra casa xoray

    E hj é o ultimo dia de trampo antes de eu sair de férias, já viajo a noite, não aguento mais!
    Pra isso que servem os amigos!

    Boas férias, Moa =D

    ---------- Post added at 03:53 PM ---------- Previous post was at 03:51 PM ----------

    Quote Originally Posted by Asclepius View Post
    Eu quelo.
    E quelo Atobe de Prince of Tennis.

    Fabuloso!!!
    Com umbiguinho de fora.!!

    Tenho medo de você com um boneco desses HUIASHDUIAHSDIUAHSDIUAHDSUIAH

  16. #43
    MH Senpai MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Asclepius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ceará
    Country
    Brazil
    Gender
    Female
    Posts
    7,863
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    PQ?

    Discuss the yaoi side of Shingeki no Kyojin and Kuroko no Basket at the Boys Love section.

  17. #44
    Registered User 有名人 / Yuumeijin / Celebrity TheMoa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Country
    Winterfell
    Age
    23
    Gender
    Male
    Posts
    2,836
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Quote Originally Posted by Spectrum View Post
    Pra isso que servem os amigos!

    Boas férias, Moa =D

    ---------- Post added at 03:53 PM ---------- Previous post was at 03:51 PM ----------



    Tenho medo de você com um boneco desses HUIASHDUIAHSDIUAHSDIUAHDSUIAH
    eu tenho pena do boneco
    ...

  18. Thanks 1 Member(s) thanked this post
  19. #45
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Spectrum's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    São Paulo
    Country
    Brazil
    Age
    22
    Gender
    Male
    Posts
    5,500
    Post Thanks / Like

    Re: Portuguese Community v.19 WE'LL BE THE FIRST TO HIT 20! - Part 3

    Quote Originally Posted by Asclepius View Post
    PQ?
    Você ainda pergunta?

Thread Closed
Page 3 of 134 FirstFirst 1 2 3 4 5 13 53 103 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts