Not a member? Register now!
Announcements
Celebrate MH's birthday and the RETURN OF MANGA!! Start downloading, translating and scanlating manga HERE - legally!
Like us on Facebook, Follow us on Twitter! Celebrate another year of MH and check out our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga: (4/7/14 - 4/13/14).
Site News: Check out our new sections: Nisekoi and Kingdom
Events: Nominate and vote for the winners in the Seinen Awards!
Translations: Gintama 490 by Bomber D Rufi , One Piece 744 by cnet128 , Bleach 576 by cnet128
Thread Closed
Page 11 of 134 FirstFirst ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... LastLast
Results 151 to 165 of 2003

Thread: I now have my own personal and awesome minion :wtf

  1. #151
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    South Korea
    Age
    23
    Gender
    Female
    Posts
    7,538
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    ah i see....Niichan you played WoW? I just quitt it like an hour ago. Well not quitt taking a break

  2. #152
    Uchuujin 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member naruto-niichan's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Holy Grail
    Country
    Germany
    Gender
    Male
    Posts
    15,218
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by good_boy View Post
    ah i see....Niichan you played WoW? I just quitt it like an hour ago. Well not quitt taking a break
    you're still playing it? dunno why but I got tired of it, it's more or less the same with every new addon

    what class are you playing? Priest?

  3. #153
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    South Korea
    Age
    23
    Gender
    Female
    Posts
    7,538
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by naruto-niichan View Post
    you're still playing it? dunno why but I got tired of it, it's more or less the same with every new addon

    what class are you playing? Priest?
    yeah....how did you know o.o

  4. #154
    Uchuujin 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member naruto-niichan's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Holy Grail
    Country
    Germany
    Gender
    Male
    Posts
    15,218
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by good_boy View Post
    yeah....how did you know o.o
    I'm awesome, ain't I?

    well looking at your personality I guessed that you choosed a priest

  5. #155
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    South Korea
    Age
    23
    Gender
    Female
    Posts
    7,538
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by naruto-niichan View Post
    I'm awesome, ain't I?

    well looking at your personality I guessed that you choosed a priest
    lols. btw check the Iroha thread

  6. #156
    Uchuujin 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member naruto-niichan's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Holy Grail
    Country
    Germany
    Gender
    Male
    Posts
    15,218
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by good_boy View Post
    lols. btw check the Iroha thread
    well a priest is someone pretending to be all good and lovey dovey but is a monster in reality~ or has some kind of monster in him/her

    gonna check that tomorrow, I'm off soon

  7. #157
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    South Korea
    Age
    23
    Gender
    Female
    Posts
    7,538
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by naruto-niichan View Post
    well a priest is someone pretending to be all good and lovey dovey but is a monster in reality~ or has some kind of monster in him/her

    gonna check that tomorrow, I'm off soon
    no no i am a disc priest. that description fits a shadow priest.

  8. #158
    Uchuujin 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member naruto-niichan's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Holy Grail
    Country
    Germany
    Gender
    Male
    Posts
    15,218
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by good_boy View Post
    no no i am a disc priest. that description fits a shadow priest.
    that's the same, you pretend to be all good but your personality is all kook

  9. #159
    The True Ninja MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted jorped's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Bot Lane
    Country
    Portugal
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,595
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    I never played WOW, and glad i didn't, because it might be the kinda of games i could get addicted on. I have a friend that plays WOW, and he tried to quit the game, but during the summer ... the game called higher

  10. Like 1 Member(s) likes this post
  11. #160
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    South Korea
    Age
    23
    Gender
    Female
    Posts
    7,538
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by jorped View Post
    I never played WOW, and glad i didn't, because it might be the kinda of games i could get addicted on. I have a friend that plays WOW, and he tried to quit the game, but during the summer ... the game called higher
    i wouldnt say its like addictive. I mean c'mon getting addicted to a game? c'mon

  12. Like 1 Member(s) likes this post
  13. #161
    The True Ninja MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted jorped's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Bot Lane
    Country
    Portugal
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,595
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by good_boy View Post
    i wouldnt say its like addictive. I mean c'mon getting addicted to a game? c'mon
    I already got ... so

    But you are kinda right ... that's the way it is supposed to be.

  14. Like 1 Member(s) likes this post
  15. #162
    Uchuujin 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member naruto-niichan's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Holy Grail
    Country
    Germany
    Gender
    Male
    Posts
    15,218
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by good_boy View Post
    i wouldnt say its like addictive. I mean c'mon getting addicted to a game? c'mon
    it is addictive or elsewhise there wouldn't have been lots of players who got addicted to it. It's a good game for when you want to escape from reality but I agree, normally you shouldn't get addictive to a game

    Quote Originally Posted by jorped View Post
    I already got ... so

    But you are kinda right ... that's the way it is supposed to be.
    you nerd

  16. #163
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    South Korea
    Age
    23
    Gender
    Female
    Posts
    7,538
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    I dont like the word addictive. Drugs are addictive. The game just really is interesting to say the least. btw you were hunter or shaman?

  17. #164
    Uchuujin 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member naruto-niichan's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Holy Grail
    Country
    Germany
    Gender
    Male
    Posts
    15,218
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    Quote Originally Posted by good_boy View Post
    I dont like the word addictive. Drugs are addictive. The game just really is interesting to say the least. btw you were hunter or shaman?
    well... yeah

    you're wrong my first class was... guess

  18. #165
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    South Korea
    Age
    23
    Gender
    Female
    Posts
    7,538
    Post Thanks / Like

    Re: Narutard's the new Ruler of the Magical World

    paladin or warlock?

Thread Closed
Page 11 of 134 FirstFirst ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts