Not a member? Register now!
Announcements
Like us on Facebook, follow us on Twitter! Celebrate another year with MH and read our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga (10/13/14 - 10/19/14).
Forum News: The nomination phase of the Community Awards 2014 is live! Visit new sections for Nisekoi and Kingdom!
Translations: Bleach 600 (2) , Gintama 514 by Bomber D Rufi
Thread Closed
Page 4 of 14 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast
Results 46 to 60 of 206

Thread: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14 END

  1. #46
    MH's Most Passionate Member 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member scav's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Boneyard
    Country
    The Wall
    Posts
    10,579
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    lol alright then VOTE KILL ADORIEN A.K.A REA THE WOLF cuz u have "wolf"in ur name.
    sorry im lame i think name are given with the role
    <img src=http://mangahelpers.com/forum/signaturepics/sigpic136240_61.gif border=0 alt= />

  2. #47
    Registered User 有名人 / Yuumeijin / Celebrity Adorien's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    A Little South of Sanity
    Country
    Bulgaria
    Age
    22
    Gender
    Female
    Posts
    3,928
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Yeah, okay. xD I thought that would happen. Carry on~

  3. #48
    Corporate 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member blai's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    {=IF(Overworked;Yes;No)} Yes
    Country
    Sweden
    Gender
    Male
    Posts
    12,360
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Quote Originally Posted by Ustegius View Post
    ...

    I thought that how I wrote it made it obvious I understood it was joking ( "someone used it at work"), besides why you laugh at me, when there were people before me who made note on you "voting based on the nice guy" and brought up the issues with it. And I didn't really use that as an argument of defense or against you. Actually, that you shift the attention on the joking part as if I were serious on that, and brush of the other points I make, makes you more suspicious. .
    Oh, lol, I only skimmed through your post and didn't really pay attention to the actual contents regarding your name, sorry
    You're not paid to think;
    A mindless worker is a happy worker,
    so shut up and do your job.

  4. #49
    MH's Most Awesome Staffer 英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member Ustegius's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Country
    Fun Forum
    Posts
    1,387
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Quote Originally Posted by Bugzee View Post
    First day of voting is always random. You can make up petty excuses but it ain't going to help us lure the mafia out in the end.

    I'mma stick with what I had intended to do in the first opening day. I vote kill kinky tony moretti (kdowns).

    1) He is the new sacrificial lamb.
    2) I can't see most of his face
    3) ...and more importantly his eyes.
    4) That hat looks dodgey.
    5) He isn't that good looking in real life.
    6) I don't like the "kinky" part of his name.
    7) His first name is "Tony".
    8) His second name is "Moretti"
    9) If he was kinky, he wouldn't be wearing his hat like that.
    10) ...because he is the new sacrificial lamb.
    Quote Originally Posted by dark lord View Post
    Nice guy angelo is going the orgz way of doing mafia hide and seek. That wall of text is merely a camouflage, I didn't even read it.
    But it is so much more amusing with the useless melodrama

  5. #50
    MangaHelper 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member Farfalla's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Kreesia
    Country
    Wallis & Futuna
    Gender
    Female
    Posts
    10,144
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    You still can change votes whenever you feel like doing that, Adi xD
    So far, I kinda agree with a specific person here... But since I prolly wont vote till morning, won't be saying much... Don't wanna be asked questions after voting while I'm asleep @.@ (although then I'll be at work, but during/after work I won't have time to play anyway, so morning it is...)
    It's kinda one of the few games where people gave us things to think about right in round 1 ç.ç so random votes at things point is kinda weird.

  6. #51
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted lawlett-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Country
    United Kingdom
    Age
    23
    Gender
    Male
    Posts
    7,867
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Quote Originally Posted by Farfalla View Post
    You still can change votes whenever you feel like doing that, Adi xD
    So far, I kinda agree with a specific person here... But since I prolly wont vote till morning, won't be saying much... Don't wanna be asked questions after voting while I'm asleep @.@ (although then I'll be at work, but during/after work I won't have time to play anyway, so morning it is...)
    It's kinda one of the few games where people gave us things to think about right in round 1 ç.ç so random votes at things point is kinda weird.
    yeah , but she can only change it once right?

    lol dunno why is everyone is beefin with each other. I mean its random day phase anyway.

    @Jin- fuck thats amazin reasons against kd. I havent loled so hard for a while

  7. #52
    News Writer 有名人 / Yuumeijin / Celebrity Zeltrax's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    8th Day
    Country
    Singapore
    Gender
    Male
    Posts
    3,111
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Vote nice guy to save downs's ass.
    It's sad to see him die so early, at least my vote ties things and give him a chance
    but go ahead and read more and deeply into it

    Oh and this game.. love the reasons.

  8. #53
    MangaHelper 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member Farfalla's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Kreesia
    Country
    Wallis & Futuna
    Gender
    Female
    Posts
    10,144
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Quote Originally Posted by lawlett-kun View Post
    yeah , but she can only change it once right?
    Yeah, that o.o That didn't come out right @.@

  9. #54
    Registered User 有名人 / Yuumeijin / Celebrity kdowns's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Texas
    Country
    Fun Forum
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    2,855
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    I think I'll just lurk.

  10. #55
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Evil3ye's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Fun Forum
    Country
    Abu Dhabi
    Posts
    5,945
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    8 of 11 VOTES

    Spoiler show

    3 VOTES (Donato Sleepwithfishes, Jack the Enforcer, Blind Silvio Romano)

    Spoiler show

    3 VOTES (Anemic Pado Russo, Rea the Wolf, Epileptic Ralphie Rossi)

    Spoiler show

    1 VOTE (Nice Guy Angelo)

    Spoiler show

    1 VOTE (Stammering Vito Borrow)
    Quote Originally Posted by Imperium View Post
    You wont believe it, but some guy has just asked me for pussy pics. Jeez, so many creeps nowadays. Being a girl on the internet sucks.

  11. #56
    MH's Most Awesome Staffer 英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member Ustegius's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Country
    Fun Forum
    Posts
    1,387
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    About how much time left? 4-5 hours?

  12. #57
    MangaHelper 伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member Farfalla's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Kreesia
    Country
    Wallis & Futuna
    Gender
    Female
    Posts
    10,144
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Ok, both Nice Guy and Anemic made jokes, since round 1 is always a mess, but at least Anemic tried some statistic...
    "Civilians bandwagon, mafia throw either the first vote_kill, or the first different vote_kill, and they always throw the last."
    I'm not checking if that's true, though I wouldn't be surprise if he really had the trouble to check that and numbers are always a good option, imo.
    On the other hand, Nice guy tried something cool. Instead of that sacrificial lamb shit (sorry, Jin ç.ç), he put another name in the pot maybe to check reactions (?).
    So far... maybe one of them could be mafia (if I had to pick, I'd say Nice Guy, but just 'cause of numbers Anemic pointed), both of them could be mafia acting, but they could both be damn excited about this game and trying to play xD Yesterday I went to bed thinking I should vote for Nice Guy, but you know what... I'll do what I did in those last dead games... vote for the already dead "missing" guy...
    Votekill Ralph Fatnose
    (Sowwy, I'd hate to help someone active to be killed just so Evil would host kill a missing person right after. Ralph, if you show up later, I'll just prolly change my vote once again)

  13. #58
    MH's Most Awesome Staffer 英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member Ustegius's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Country
    Fun Forum
    Posts
    1,387
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Quote Originally Posted by Farfalla View Post
    On the other hand, Nice guy tried something cool. Instead of that sacrificial lamb shit (sorry, Jin ç.ç), he put another name in the pot maybe to check reactions (?)
    Good, someone got it.

  14. #59
    Registered User MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted Evil3ye's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Fun Forum
    Country
    Abu Dhabi
    Posts
    5,945
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Note: This day will end in about 6 hours.
    Quote Originally Posted by Imperium View Post
    You wont believe it, but some guy has just asked me for pussy pics. Jeez, so many creeps nowadays. Being a girl on the internet sucks.

  15. #60
    Registered User 有名人 / Yuumeijin / Celebrity kdowns's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Texas
    Country
    Fun Forum
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    2,855
    Post Thanks / Like

    Re: Mafia Game Thread - Old Chicago - Game 14

    Vote_Kill Nice Guy

Thread Closed
Page 4 of 14 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts