Not a member? Register now!
Announcements
Celebrate MH's birthday and the RETURN OF MANGA!! Start downloading, translating and scanlating manga HERE - legally!
Like us on Facebook, Follow us on Twitter! Celebrate another year of MH and check out our yearbook.
Manga News: Check out this week's new manga: (4/7/14 - 4/13/14).
Site News: Check out our new sections: Nisekoi and Kingdom
Events: Nominate and vote for the winners in the Seinen Awards!
Translations: Gintama 489 by kewl0210 , One Piece 744 by cnet128 , Naruto 672 by aegon-rokudo , Bleach 576 (2)

Sorry, no eyeshiled

id
+ posted by ian_item as news on Feb 7, 2009 03:42 | Go to

-> RTS Page for

Buat yg nunggu rilisan terjemahan ES21. Sori bgt ya, kayanya untuk sementara gw ga rilis lagi deh. Mungkin klo keadaan dah memungkinkan gw bisa mulai rilis lagi. Jadi sementara ini gw cuma rilis untuk Naruto aja.

Trims untuk dukungannya ya

Have you shown your appreciation today? Click the thanks button or write your appreciation below!

Comments
Add your comment:

Login or register to comment

Benefits of Registration:
    * Interact with hundreds of thousands of other Manga Fans and artists.
    * Upload your own Artwork, Scanlations, Raws and Translations.
    * Enter our unique contests in order to win prizes!
    * Gain reputation and become famous as a translator/scanlator/cleaner!
#1. by ant (Registered User)
Posted on Feb 7, 2009
oh... gitu ya... pantes kok ngak pernah release eyeshield21 lagi....
#2. by Sarvorva (Scanlator)
Posted on Feb 8, 2009
ian,, sekarang ini pembajakan benar2 meraja lela....
klo Narnip masih buat gak??
mending join aja ma gw yuk.....
untuk menghindari pembajakan....
#3. by ian_item (Intl Translator)
Posted on Feb 9, 2009
Cara menghindari nya gimana???
NarNip udah ga eksis lagi tapi beberapa minggu yg lalu cleaner gw ngajakin bikin grup lagi sih, sampe sekarang blm ketahuan.
#4. by Sarvorva (Scanlator)
Posted on Feb 9, 2009
wahaha mustahil sih ngehindarin...
tapi kalo translation sih bisa gak dibajak....
dengan cara, realease dulu scanlation grup kamu,,
baru ditampilkan translationnya....
tapi emang sekarang ini banyak banget yah translator unamed....
#5. by hanamaru (Scanlator)
Posted on Feb 21, 2009
nah kalo misalnya karena gak ada yang terjemahin suatu manga, trus nemu manga yang dimaksud (tentunya dengan terjemahannya), pinjam terjemahannya, tentunya dengan mencantumkan nama asli si penterjemah. gak ada manipulasi. boleh gak ??
apa musti lapor dulu neh ??
#6. by ian_item (Intl Translator)
Posted on Feb 24, 2009
Klo yg itu sih tergantung juga. Klo si penerjemah ga keberatan ya silakan aja. Tapi klo kasus gw sih sempet sebel aja, ada yg pake terjemahan gw di mangaku.co.cc tapi pas kredit nya ga ada nama gw. Ya mau gimana lagi, pasrah aja.

About the author:

Alias: ian_item
Message: Pm | Email

Author contributions

Translations: 51
Forum posts: 34

Quick Browse Manga

collapse

Latest Site Releases

Date Manga Ch Lang Uploader
Mar 1 MH Yearbook 2013 Mangahe...
Jan 19 MH Yearbook 2012 1 Mangahe...
Nov 14 Houkago 1 Osso
Nov 14 Oragamura 1 Osso
Nov 14 Kenka 1 Osso
Nov 14 101Kg 1 Osso
Nov 14 Murder 1 Osso
Nov 14 Doubles 1 Osso
Nov 14 Pinknut 1 Osso
Nov 14 Kimagure 1 Osso
collapse

Latest Translations

Date Manga Ch Lang Translator
Apr 17, 2014 Stealth Symphony 9 en aegon-r...
Apr 16, 2014 Naruto 673 de KujaEx
Apr 16, 2014 Toriko 274 en kewl0210
Apr 16, 2014 Hitoribocchi no... 9 en Bomber...
Apr 15, 2014 Rock Lee's... 32 fr Aspic
Apr 15, 2014 Acchi Kocchi 43 en Sohma Riku
Apr 15, 2014 Gintama 489 en kewl0210
Apr 14, 2014 One Piece 744 en cnet128
Apr 14, 2014 Bleach 576 en cnet128
Apr 13, 2014 Naruto 672 en aegon-r...