Not a member? Register now!
Announcements
Like us on Facebook, follow us on Twitter!
Manga News: Check out this week's new manga (2/16/15 - 2/22/15).
! Visit the new forums for Tokyo Ghoul and The Gamer!
Forum News: Vote in the final phase of the Anime Awards 2014
Translations: One Piece 777 by cnet128 , Bleach 616 by cnet128 , Gintama 531 (2)

Search:

Type: Posts; User: Lovemagi; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    *Only read the suggestion part* You mean kinda like this plan:



    :)
  2. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Nah I know, just misread your sentence, sorry. But duuudee you're too cool for disrespectin' someone. Yaa one of the most awesomee guyszz here around. If you disrespect someone than thaa world is...
  3. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    You do know I have a reason why I was afk on DAY 2. Really, if my health wasn't standing in my way than I would have been damn active.


    Oh well, enough chitchat talk. It was kinda fun and that's...
  4. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    I see, Oki. It makes sense~
  5. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Why did doctor followed slavic mafia buddy one day 1? Isn't a doctor suppose to be a lifesaver and should save innocent people. Gosh Kat first going along with serial killer in the earily game and...
  6. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Don't need to hide behind filty peopleess I can see through too, lolz~~

    ---------- Post added at 01:08 PM ---------- Previous post was at 01:07 PM ----------

    Want to type more, but don't have...
  7. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Gnut next time you and me are a team. My negative feelings and your intuition about what people in tha game their roles are and we will make awesome combo bro.


    PS: Awesome avy ya got, loolzz.
  8. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Just read only 1/3 of the pages that were new 'cause of sir wall of text talking too much so skipped his parts, lolz.

    Lawly was soo easy. Told ya my negative feeling was right, as usually. But...
  9. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Oh gosh.. another detective.. as expected. Tha one who had THA FEELING ON KAT. How nice.
    Holt or Xnut or whoever else fix this shit. Hear both detectivooooss out 'cause I'm off in 5 minutes. I...
  10. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Holt, unfortunately I'm only having 15 minutes now and will not prolly come back, but Ust will explain sooner why.. So tell me now.. Lawly or Demon? Really, I will keep my vote on Lawly, but if you...
  11. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY 2

    Okay, Holt you gonna check what they have to say. I think James is paranoid or insane detective. And Holt since I see you think Demonspeed and James might be mafia together, but I think Lawly and...
  12. Replies
    230
    Views
    5,411

    Re: ''Father'' whispered: Dez ezedjief ek tabra

    Omg catman has returned here, now I feel sooo special~~! Just damn lovely we get dis wonderful shit again. Damn, it makes me sooo incredible happy now~ So tell me where can I thank this to, hm?
  13. Sticky: Poll: [Discussion] Re: Mafia Game "Discussion" Thread v.10 - VOTE VOTE VOTE!!! ~ Themes 2015 ~

    But be positive and look at the bright side, I didn’t votekill ya, I had some hope in ya so, lol~~
    Okay now back off to work again. Boss is totally gonna kill me if he finds out that I’m...
  14. Sticky: Poll: [Discussion] Re: Mafia Game "Discussion" Thread v.10 - VOTE VOTE VOTE!!! ~ Themes 2015 ~

    LOOOL. Kat doctor again.. Are ya kidding me? Is this some kind of karma joke ors? But first I need to say I find funny ‘cause she wanted to lynch me sooo badly and she got lynched on day 1, lolz. Kat...
  15. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY1

    Okay, so I catched up and need to go to work in a few minutes and damn extremly tired, lol... Gladly only two pages were new.

    - So Holt wants to keep things simple and votekill for sir wall of...
  16. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY1

    Dw. I have already an idea who to hide behind to and lets say this person doesnt have prolly everyone attention here or is supisicious among everyone, I guess. But it can always change. Anyway dw....
  17. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY1

    Mweh. My behavouir has totally nothing tha do with this like your behavouir as well. Why ya feel so butthurted? ya also insta votes for Holt so why cant I insta vote for you? If ya dont trust me than...
  18. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY1

    @Kat

    Yeah 'cause ya question was sooo important. Ya only following Lawly. Get ya facts right~
    But sure, lynch me if ya want to. Ya already wanted to lynch me anyway. Man if I maybe gonna die...
  19. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2 DAY1

    Yeah, 'cause ya suddenly gets feelings too, ofc..
    But I'm off. I will keep my vote how it is. Nothing interesting is happening, anyway. I will add one more thing: I think this role is kinda boring.....
  20. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Mweh. She isn't pressuring me at all, tbh. She ask questions, it's not forbidden to do that orso, no? Don't really have a negative feeling by her atm, anywayszz.
  21. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Uhg, finally you get it. Why did that took ya so long. =-=
  22. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    I already said there is no sense in it, anyway. XD
  23. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    /still doesn't get you too

    Mweh. Like I said, just predicted it, that's all. I guess there is no sense in it, tbh. You should already know me with my feelings prediction things, I guess, lolz.
  24. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Read my early post please. Already fixed my sentence. Internet connection was doin' slow I said while I was editting. =-=
  25. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Yep. Expect that I didn't play one game since I was co-host so the chance for being mafia in the game of early was kinda predicted.

    ---------- Post added at 05:55 PM ---------- Previous post was...
  26. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Uhg nothing much interesting is happening hm... well here ya go: Didn't had tha role before, wasn't in tha last game.
  27. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Aha. Passive af?
  28. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    How interesting.
  29. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Your welcommee~
  30. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    YA GOT ME LAWLY OMGGZZ~ :teehee
  31. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Nah. I totally got negative feelings by you atm. So I will keep my vote by you for now~
  32. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    I totally got negative feelingss by Lawly~~ votekill Lawly buuuurnn already~
  33. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Yeah man totally 100% mafia~ Damn ya know me soo good, lolz~~
  34. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Holtishhh~ Question: Do ya believe 10% in ya self or not?
  35. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Lol. Kat did ya know there exist something like called google. Google quotes if ya wanna roleplay that badly~
  36. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Yeah, like that helmet is too big for ya head. Totally pro soldier ya are~~
  37. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Yep. Suddenly votekilling me without saying something to me. Totally his style as being mafia.
  38. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Ohohoho~ Totally mafia scum right over there~
  39. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    No one cares~
  40. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    LOL
  41. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Kat is mostly active in mafia games and now when ya need her she isn't her... supicious, lolz.
    But I think it are 3 or 2 .. *Is already checking back in tha MG forum rules thing* yep it says 7 - 10...
  42. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Pfft~~ Ya soo nice for me. Buuuurrnnn~~
  43. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Sniper and heavy faces looks stupid. I wannna buuuuurrnnnn ittt~~
  44. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    Shaddapp~ Im already changed it~~
  45. Replies
    352
    Views
    3,820

    [Games] Re: Mafia Game 44 - Team Fortress 2

    FT2 lool. Ustuu, your bringing me some memories back~

    ---------- Post added at 02:56 PM ---------- Previous post was at 02:55 PM ----------

    I noticed that Im Pyro omg~~!
  46. Replies
    230
    Views
    5,411

    Re: ''Father'' whispered: Dez ezedjief ek tabra

    Yoo Kattie~~ How are ya?
  47. Sticky: Poll: [Discussion] Re: Mafia Game "Discussion" Thread v.10 - VOTE VOTE VOTE!!! ~ Themes 2015 ~

    Is it gonna be an awesome theme Ustuu?
  48. Replies
    230
    Views
    5,411

    Re: ''Father'' whispered: The free Kat zone

    Ohhh that's all I ask for \^o^/ I'm so excited, lol~
  49. Replies
    199
    Views
    1,810

    Sticky: [Fun Thread] Re: Last Person to Post Wins - Fallout

    Soo stubborn she can be
  50. Replies
    230
    Views
    5,411

    Re: ''Father'' whispered: The free Kat zone

    NOOO. ESTUPIDO FARFOSH. :scry Well than I will wait. '-' Good luck with it, thought~
Results 1 to 50 of 215
Page 1 of 5 1 2 3 4