Not a member? Register now!
Announcements
Like us on Facebook, follow us on Twitter!
Manga News: Check out this week's new manga (2/16/15 - 2/22/15).
! Visit the new forums for Tokyo Ghoul and The Gamer!
Forum News: Vote in the final phase of the Anime Awards 2014
Translations: One Piece 777 by cnet128 , Bleach 616 by cnet128 , Gintama 531 (2)

Search:

Type: Posts; User: chitgoks; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Sticky: [Chapter] Re: One Piece Chapter 778 Spoiler Discussion

    pica's bushouku haki is weak because of his voice. lol jk.
  2. Sticky: Poll: [Chapter] Re: One Piece Chapter 777 Discussion / 778 Prediction

    characters always say their bla bla is indestructible. then find out when theyre defeated that it aint.

    i dont believe dofla's birdcage is indestructible. if it is, even if dofla almost gets...
  3. Poll: [Chapter] Re: One Piece Chapter 776 Spoiler Discussion

    LOL, guess protecting rebecca was intended to happen to make it look like diamante's strong. kyros a beast even with one leg :D
  4. [Chapter] Re: One Piece Chapter 774 Discussion / 775 Prediction

    how come? didnt he get easily owned in punk hazard?
  5. [Chapter] Re: One Piece Chapter 774 Discussion / 775 Prediction

    that should be interesting. if she can heal kyros' leg, she can also do the same to law's arm
  6. Replies
    5
    Views
    2,315

    Re: One Piece Chapter 773 – Half And Half

    i agree this was a very good chapter even though it didnt focus on the main fighters
  7. [Chapter] Re: One Piece Chapter 773 Discussion / 774 Prediction

    cant really say half and half since when they merged, hakuba's side still had teeth and an eye pupil
  8. [Chapter] Re: One Piece Chapter 772 Discussion / 773 Prediction

    good point. it might be a 2 vs 2 fight this time. gladius+dellinger vs cavendish/hakuba
  9. [Chapter] Re: One Piece Chapter 772 Spoiler Discussion

    very good chapter for closing out the year
  10. [Chapter] Re: One Piece Chapter 772 Spoiler Discussion

    lol dellinger is beastiality ick! gross!
  11. [Chapter] Re: One Piece Chapter 769 Discussion / 770 Prediction - No chapter this week!

    wow alabasta 3 years? didnt expect it that to be long

    and yeah. this arc's going to take a year. i bet the real fight starts next year though :P we going to see emo bellamy for 3 more weeks hahaha
  12. [Chapter] Re: One Piece Chapter 769 Discussion / 770 Prediction

    this will clearly end the same way it did before. meh ... crap chapter

    now that law's been disabled, there is no way luffy's going to win against dd + trebol

    the admiral has to join in
  13. [Chapter] Re: One Piece Chapter 765 Spoiler Discussion

    lol the real fight could be next year
  14. [Chapter] Re: One Piece Chapter 763 Spoiler Discussion

    hmm perhaps D means Doflamingo ;)
  15. [Chapter] Re: One Piece Chapter 759 Discussion/ 760 Prediction

    lol, speaking of bb. would be nice to see bb vs sugar hahaha. bb pulls sugar to him, then sugar taps bb and whammo! toy. 2 DFs gone to waste in an instant
  16. [Chapter] Re: One Piece Chapter 759 Spoiler Discussion

    if that pic's true, that is kinda deceiving. could be another of dd's clones.

    if luffy did manage to hit the real dd, for a haki user dd would be lame if he didn't use coc to armor up from that...
  17. [Chapter] Re: One Piece Chapter 758 Spoiler Discussion

    yeah. only logical explanation would be haki. but if sugar could withstand their haki, then she'll be a very very dangerous opponent. even more dangerous than dofla.

    just one touch ... and it's...
  18. [Chapter] Re: One Piece Chapter 758 Spoiler Discussion

    yey! I thought i read from somewhere that there's no chapter this week. im not complaining though ... this arc needs to end fast! it's taken almost a whole year
  19. [Chapter] Re: One Piece 757 Spoiler Discussion

    bellamy's going to appear and join the fight and he's going to join forces with kyros to give him more spring to his hopping ability lol jk
  20. [Chapter] Re: One Piece 757 Spoiler Discussion

    law probably dispatched them easily if he had his handcuffs off during the fight with the toy soldiers. he did say if only his handcuffs were loose he coulda easily dispatch them

    wonder who...
  21. [Chapter] Re: One Piece 757 Spoiler Discussion

    noooo ... that scene reminds me of bleach! character almost dies... someone saves in the nick of time :P
  22. [Chapter] Re: One Piece Chapter 756 Discussion/ 757 Prediction

    and if kanjuro's going to be the one to give kyros a leg, he's going to be defeated instantly. lol
  23. [Chapter] Re: One Piece Chapter 756 Discussion/ 757 Prediction

    momonosuke vs sugar lol that would be surprising
  24. [Chapter] Re: One Piece 756 Spoiler Discussion

    it's gonna be rebecca + toy soldier vs diamante
  25. [Chapter] Re: One Piece 754 Spoiler Discussion

    chapter still sucked. but i guess zoro showing pica's not on his level is satisfying.
  26. [Chapter] Re: One Piece Chapter 753 Discussion/ 754 Prediction

    and ............ this chapter sucked
  27. Replies
    487
    Views
    71,314

    [Chapter] Re: Naruto 678 Chapter Discussion / 679 Predictions

    nice chapter. half the chapter wasted looking at each dream lol :P
  28. Poll: [Chapter] Re: One Piece Chapter 749 Discussion/ 750 Prediction

    sad to say, peeka sucks :P wondered what his weak spot was but then once they saw his real body, i thought ... darn ... it sorta is the same as perona's.

    hurt the main body, goodbye powers.
  29. Poll: [Chapter] Re: One Piece 748 Spoiler Discussion

    this was dofla's biggest blunder. he thought all the strong characters there are simple minded

    Luffy tells the warriors behind him to stop following him, but they return "shut up, we owe you!" <<...
  30. Poll: [Chapter] Re: One Piece 748 Spoiler Discussion

    lol, zoro's pretty much grunting while the blind admiral's facial expression is still relaxed. this is going to be a good challenge for him
  31. Poll: [Chapter] Re: One Piece 748 Spoiler Discussion

    after last week, we need a very good chapter! FIGHT! while there surely will be pirates who'll side with the SH crew, there will be some who'll take money over gratitude e.g. dagoma
  32. Poll: [Chapter] Re: One Piece 747 Spoiler Discussion

    hahahahahahaha let's see pica try to kill me now ^_^
  33. Poll: [Chapter] Re: One Piece Chapter 746 Discussion/ 747 Prediction

    LOL. true! and those naive fairies will be the first to gaze at his awesomeness ;)

    ---------- Post added at 02:26 AM ---------- Previous post was at 02:24 AM ----------



    uh-oh... another...
  34. Poll: [Chapter] Re: One Piece Chapter 746 Discussion/ 747 Prediction

    yawn ... only good part was seeing ussop's expression after finding out he's a 5 star wanted target
  35. Poll: [Chapter] Re: One Piece 745 Discussion / 746 Prediction

    baby 5's gonna yell again "3 YOUNG LORDS!"
  36. Poll: [Chapter] Re: One Piece 745 Discussion / 746 Prediction

    luffy's reflexes looked slow in this fight

    he didnt use coa in jet gatling. then when dofla pushed him to the other dofla, luffy didnt armor his face to protect himself against that punch.

    or...
  37. Poll: [Chapter] Re: One Piece 745 Spoiler Discussion

    i think that won't happen. didnt fujitora tell dofla his goal is to destroy the shichibukai group? why would he offer luffy one?

    ---------- Post added at 09:55 PM ---------- Previous post was at...
  38. Poll: [Chapter] Re: One Piece 745 Spoiler Discussion

    weird that those strings hurt the pirate when the birdcage strings were just standing still. there probably is some kind of added ingredient there but it's not coming from dofla
  39. Poll: [Chapter] Re: One Piece 745 Spoiler Discussion

    bah! my prediction after 3 chapters for luffy and dofla to fight didnt happen. now this main fight will prolong since they got kicked out of the castle. regardless, it's time for kinemon to show us...
  40. Poll: [Chapter] Re: One Piece 745 Spoiler Discussion

    nice hair luffy ... like dragonball hair ;)
  41. Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Discussion / 745 Prediction BREAK NEXT WEEK

    if law's so scared about this birdcage thing, how come he did not have a backup plan in case dd uses it.

    if he does know about it, why act so scared. he should not have attacked dd in the first...
  42. Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Discussion / 745 Prediction BREAK NEXT WEEK

    wasnt happy with the chapter. saw sabo's face good. but dd and his people are stupid. they never thought someone who'd join the tournament would be able to break the arena grounds?

    served them...
  43. Poll: [Chapter] Re: One Piece 744 Spoiler Discussion

    im guessing the real fights wont start till probably at most 3 more chapters from now
  44. Replies
    285
    Views
    67,617

    [Chapter] Re: One Piece 742 Discussion/ 743 Predictions

    if the freed toys will worship usopp as their savior, heck he can start his own crew and challenge buggy for the shichibukai title ;) though we know that aint going to happen
  45. Replies
    285
    Views
    67,617

    [Chapter] Re: One Piece 742 Discussion/ 743 Predictions

    if that is how it looked like, then i find it lame. sugar sucks lol
  46. Replies
    285
    Views
    67,617

    [Chapter] Re: One Piece 742 Discussion/ 743 Predictions

    i kind of did not understand what happened after usop ate the tatabasco. so he had his tongue wag out. why's the girl also doing the same thing? did he lock tongues with her?
  47. Replies
    285
    Views
    67,617

    [Chapter] Re: One Piece 742 Spoiler Discussion

    LOL, seriously? rebecca ate it? that sucks
  48. Poll: [Chapter] Re: One Piece 741 Spoiler Discussion

    great chapter! this will definitely give usopp the courage he needs not to be afraid even against logias
  49. Replies
    258
    Views
    46,284

    [Chapter] Re: One Piece 740 Discussion / 741 Prediction

    the toys will definitely be turned back to humans. otherwise, this whole battle will be lost because the strawhats alone are outnumbered
  50. Replies
    258
    Views
    46,284

    [Chapter] Re: One Piece 740 Discussion / 741 Prediction

    sugar hasnt said the contract with robin so she may be the one wholl surprise sugar and put that hot grape inside her mouth. usopp could act as the distraction
Results 1 to 50 of 211
Page 1 of 5 1 2 3 4