Not a member? Register now!
Announcements
Like us on Facebook, follow us on Twitter!
Manga News: Check out these new manga (6/8/15 - 6/21/15).
New Forums: Visit the new forums for Boku no Hero Academia!
Translations: One Piece 790 by cnet128 , Bleach 631 by cnet128 , Gintama 547 (2)

Search:

Type: Posts; User: xi0; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 1.19 seconds.

  1. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    What about hybrid pen for the shiv procs? :kappa
  2. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    Well like I said, if you like the feel of it, fine. But I think CDR Blues are rather overrated except for a few situations/champions. A lot of junglers like foregoing MR for CDR since it helps them...
  3. [Books] Re: A Song of Ice and Fire (Original Book Series) [SPOILERS - BEWARE]

    Not sure if it's intentional, but your joke works for both of my statements :oh

    ---------- Post added at 01:23 AM ---------- Previous post was at 01:05 AM ----------



    Yeah there were a ton...
  4. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    Annie's AA range was nerfed a few patches ago. It's only 25 more than Vayne's now. The problem becomes, with running zero MR, is that she still has amazing burst that is made even stronger without...
  5. Replies
    1,166
    Views
    18,215

    Re: (° ͜ʖ͡°) I Know Nothing But Kappa...

    Hmmmm...I saw him post it somewhere else so I'm not sure :notsure

    ---------- Post added at 12:13 AM ---------- Previous post was at 12:12 AM ----------

    (and I would have given one the first...
  6. Thread: World of Warcraft

    by xi0
    Replies
    611
    Views
    20,259

    [Games] Re: World of Warcraft

    Well there's a bunch of datamined stuff that got removed as well as "interesting" NPCs being added around the same time they released the news that the movie was being pushed back. It means they...
  7. Replies
    1,166
    Views
    18,215

    Re: (° ͜ʖ͡°) I Know Nothing But Kappa...

    Man...I've been using this pic for months now and I don't think it's ever received a like....
  8. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    You can't dodge auto-attacks :lmao

    I have seen Sneaky run a few AS blues...but not running ANY MR is just asking to get buttfucked. I can only imagine playing Vayne with no MR with a non-sustain...
  9. Replies
    394
    Views
    9,361

    Re: Darjie Kingdom « 投手王国 ver.»

    No, I just meant I would hear from you here and there on FB or something...

    Oh, so it's just a get-together for the people who went to Japan?

    Yeah...like usual :oh
  10. Replies
    394
    Views
    9,361

    Re: Darjie Kingdom « 投手王国 ver.»

    No, I just meant that you seemed a lot busier since Japan ended.

    Which project? I vaguely remember...

    Nothing, just working and playing
  11. Replies
    394
    Views
    9,361

    Re: Darjie Kingdom « 投手王国 ver.»

    Where did you go? What are you up to?
  12. Replies
    645
    Views
    21,737

    Sticky: [Movies] Re: The Movie Thread! - Continuation - Part 1

    No, I meant a F4-Spidey crossover, not an Avengers-F4 one. But I guess the latter might work in the context of Civil War.
  13. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    Pooping ult :4head

    (Olaf does seem like he has diarrhea and is in desperate need of the toilet when he "poops" it tho)

    ---------- Post added at 01:33 AM ---------- Previous post was at 01:30 AM...
  14. Replies
    1,304
    Views
    25,307

    Sticky: [Games] Re: Kiss or Count - Part 1

    69
  15. Replies
    394
    Views
    9,361

    Re: Darjie Kingdom « 投手王国 ver.»

    hi
  16. Replies
    645
    Views
    21,737

    Sticky: [Movies] Re: The Movie Thread! - Continuation - Part 1

    Yeah but the entire point of this move was so Spiderman could finally be incorporated into the MCU and be in an Avengers movie or something. It's just annoying with so many reboots. I guess if the...
  17. [Books] Re: A Song of Ice and Fire (Original Book Series) [SPOILERS - BEWARE]

    I hadn't thought of the Varamyr prologue as a form of foreshadowing, but I guess it may very well be. Wargs and Greenseers are obviously intertwined, and it is said in the books that when Children of...
  18. [Books] Re: A Song of Ice and Fire (Original Book Series) [SPOILERS - BEWARE]

    Yeah, but then enters the whole theory of Septa Lemore being Ashara
  19. [Books] Re: A Song of Ice and Fire (Original Book Series) [SPOILERS - BEWARE]

    Yeah basically....it's kind of convoluted, but it's one that somewhat makes sense that I hadn't heard before. One commenter brought up him protecting their relationship in exchange for fathering a...
  20. [Books] Re: A Song of Ice and Fire (Original Book Series) [SPOILERS - BEWARE]

    Sad that I only discovered that guy's channel now, because he does readings as well and they're simply amazing.


    https://www.youtube.com/watch?v=0sjZHxEZnmE

    Just holy shit...how can D&D read...
  21. Thread: Sonachin

    by xi0
    Replies
    63
    Views
    1,104

    Re: Lolp

    It was good into that went into that stupid town...then it just became weird
  22. Thread: Sonachin

    by xi0
    Replies
    63
    Views
    1,104

    Re: Lolp

    The end of the season kinda lost me. I guess I'll continue watching next season, but I might not stick with it much longer if it doesn't interest me.
  23. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    You have gay sex out in the open?
  24. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    Pira is better at PbP than Quickshot is better at Color or PbP
  25. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    I'm willing to bet it's still illegal in the Balkans...but hey, who knows
  26. Thread: Sonachin

    by xi0
    Replies
    63
    Views
    1,104

    Re: Lolp

    But it's with a completely different cast...so who gives a shit? Doesn't matter if it's a prequel or not really. It'll be the same sort of situation as Atlanta, just "closer" to when all of the shit...
  27. Thread: Sonachin

    by xi0
    Replies
    63
    Views
    1,104

    Re: Lolp

    Why do we need another show when there's been no resolution to the current story? This seems like a pure cash-grab on popularity. Why we get 3 different versions of CSI, Law and Order, and NCIS.
  28. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    uh
  29. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    Pira > Quickshit
  30. Thread: World of Warcraft

    by xi0
    Replies
    611
    Views
    20,259

    [Games] Re: World of Warcraft

    Well, like I said. Maybe we'll go to Farahlon in order to board the Tempest Keep and travel back home. It is an interdimensional ship after all. We have a fuckload of portals around, and shit like...
  31. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    So then I just appear through osmosis? :4head

    ---------- Post added at 03:57 PM ---------- Previous post was at 03:56 PM ----------



    Looks like I'll be rained out, so P O T E N T I A L L Y
  32. Thread: World of Warcraft

    by xi0
    Replies
    611
    Views
    20,259

    [Games] Re: World of Warcraft

    Probably not. 18 months sounds more believable. Also worth noting that the movie got pushed back to next summer (which is a good thing apparently), so it would probably be released around that time...
  33. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    I've played a few 5s with the noobs when they ask. Mostly been playing the new WoW patch.
  34. Thread: World of Warcraft

    by xi0
    Replies
    611
    Views
    20,259

    [Games] Re: World of Warcraft

    It's only been a few days, but at least 6.2 is an ACTUAL PATCH. Tanaan feels pretty alive, people are grouping up and killing demons and shit. It's cool to see the places that were in ruins during BC...
  35. Thread: World of Warcraft

    by xi0
    Replies
    611
    Views
    20,259

    [Games] Re: World of Warcraft

    Yeah, let's hope this cinematic isn't the final one....because holy shit that makes no sense
  36. Thread: World of Warcraft

    by xi0
    Replies
    611
    Views
    20,259

    [Games] Re: World of Warcraft

    NP! :4head

    655

    btw, you're going to want HandyNotes and NPCScan if you want to have any chance of success there. And Aviana's Feather.

    ---------- Post added at 05:09 AM ---------- Previous...
  37. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    Not really, I just think you're a professional bullshitter who tries to get a rise out of everyone and usually fails :yodawg
  38. Replies
    822
    Views
    13,260

    Re: Frostyland: Now with even more iciness

    Well, it looks like a normal fish when it isn't all puffed up....you wouldn't really expect it
  39. Replies
    822
    Views
    13,260

    Re: Frostyland: Now with even more iciness

    I caught one of them in a crabbing net when I was younger. All of a sudden it started making a clicking sound and blew up 3 times it's size and it scared the living shit out of me...
  40. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    That still makes me laugh every time
  41. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    ...
  42. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    Not you :yodawg
  43. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    Man, trolls have to be entertaining for me to appreciate them....oh well :)
  44. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    ...wtf


    Wow, never heard that meme before :4head

    I somehow doubt you know anything about me, but okay :)
  45. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    Yeah, I got at least two

    ---------- Post added at 03:34 PM ---------- Previous post was at 03:32 PM ----------

    Listen, I'm clearly biased and I don't think it needs to be Stickied. The thread...
  46. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    wtf are you talking about? I'm trying to follow it and I think you're trying to be "mean"....but it makes no sense :lmao
  47. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    I think I've voiced how I'm not really an ARAM fan, so this will get me to play ARAM....but it seems like a lot of people play it so it's not like they needed to draw more attention to the map like...
  48. Thread: World of Warcraft

    by xi0
    Replies
    611
    Views
    20,259

    [Games] Re: World of Warcraft

    Yeah, you have a chance to get 700 ilvl gear off of the last boss in Mythic mode, but it's all of the same dungeons we ran all expansion so...meh. I think it gives better gear than the new LFR, so...
  49. Thread: League of Legends

    by xi0
    Replies
    1,276
    Views
    14,432

    Sticky: [Games] Re: League of Legends

    The Liquid story is old news. I don't remember details, but I don't think there was enough of a case to say he did.

    ---------- Post added at 04:06 AM ---------- Previous post was at 04:03 AM...
  50. Sticky: [Fun Thread] Re: The Last Person to Post Wins - Heroes of Might and Magic III

    Potential for what?



    Nah, more like for the same reason onions make me cry :) :)
Results 1 to 50 of 208
Page 1 of 5 1 2 3 4