Hard Gai O_O

hashikei

Registered User
中級員 / Chuukyuuin / Member
Joined
Jan 20, 2006
Messages
209
Reaction score
9
Gender
Male
Country
Philippines
That's pretty funny (and kinda disturbing too) XD
Hard Gay + Maito Guy => o_O
 

angry

Registered User
上級員 / Jyoukuuin / Sr. Member
Joined
Jun 17, 2006
Messages
405
Reaction score
6
Age
39
Gender
Male
Country
Netherlands
^_^
 

Raine_Joybringer

MH Senpai
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Dec 15, 2005
Messages
1,248
Reaction score
7
Gender
Female
Country
Australia
D: You scare me..

*favs*
 

batanga

Registered User
中級員 / Chuukyuuin / Member
Joined
Nov 25, 2005
Messages
198
Reaction score
0
Age
32
Gender
Male
Country
Finland
Haado gay, hooooo!!
 

destinator

MH Senpai
MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted
Joined
Mar 31, 2006
Messages
5,646
Reaction score
561
Gender
Male
Country
Germany
Hahaha so cool I love it...well its his true identity, isnt it :D?
 

lee-nus

Artist
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Jan 4, 2006
Messages
1,902
Reaction score
611
Age
37
Gender
Male
Country
Sweden
great stuff, i love HG, so this is just my sense of humor!
 

zindryr

誰も知らない
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Administrator
Joined
Mar 28, 2005
Messages
1,630
Reaction score
200
Age
36
Gender
Male
Country
Canada
Rofl. Good work, sir.
 

yopakfu

Registered User
下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
Joined
Jan 20, 2006
Messages
89
Reaction score
23
Age
32
Gender
Male
Country
Netherlands
Yeah, Harrddoooo Gaayy FTW! XD
 

Metris

Registered User
下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
Joined
Jun 29, 2006
Messages
90
Reaction score
0
Age
35
Gender
Male
Country
Norway
genious!
 

Donkey Show

Registered User
下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
Joined
Jan 1, 2006
Messages
50
Reaction score
0
Age
39
Gender
Male
Country
United States
LOL I'm glad y'all like it to a degree. XD
 

Reiya

Registered User
下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
Joined
Jan 28, 2006
Messages
57
Reaction score
0
Gender
Female
Country
United States
I think I went completely blind on that one... ^^'
 

walkie

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Dec 29, 2005
Messages
844
Reaction score
25
Gender
Male
Country
Turkey
LOL..that was a shock :D........
 

kunai-knight

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
May 13, 2006
Messages
1,203
Reaction score
41
Gender
Hidden
Country
United States
ohhh no you didnt!!! lol :tem definetly an interesting combo...
 

white silver

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Mar 30, 2007
Messages
2,350
Reaction score
10
Gender
Male
Country
Hong Kong
It eerieely suits him! I felt scared for a minute there!
 
Top