Itachi fanart

Dynamic Dragon

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Nov 24, 2005
Messages
1,203
Reaction score
352
Age
31
Gender
Male
Country
United Kingdom
anoher one for the akatsuki ^^
http://www.deviantart.com/deviation/39633755/

err little notice to everyone:

i will now stop coloring cover pages... firstly because i think theres alot of people that covers that area already and cos i do alot of fanart which i color too, so its kinda too much XDDD

but yeah, i might color here and then but not every chapter now XD
 

xi0

あの術
最終形態 / Saishuu Keitai / Final Form
Administrator
Joined
Feb 3, 2006
Messages
62,829
Reaction score
28,357
Gender
Male
Country
Pyke
Sorry to hear that, but your original works more then make up for it.
 

e-s-g

Registered User
上級員 / Jyoukuuin / Sr. Member
Joined
Dec 11, 2005
Messages
267
Reaction score
1
Gender
Male
Country
United Kingdom
It looks great! I love how you decided to shade it!
Is there no lineart? :D
 

Dynamic Dragon

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Nov 24, 2005
Messages
1,203
Reaction score
352
Age
31
Gender
Male
Country
United Kingdom
haha thansk guys ^^ im sorry too XD

@ESG, i have the lines ill try to save it separate XD
 

destinator

MH Senpai
MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted
Joined
Mar 31, 2006
Messages
5,646
Reaction score
561
Gender
Male
Country
Germany
Love that fanrt...somehow its good that you focus on that now...at least I like that decision!
 

kyubisharingan

Registered User
有名人 / Yuumeijin / Celebrity
Joined
Feb 13, 2006
Messages
2,647
Reaction score
103
Age
29
Gender
Male
Country
Jamaica
xi0 said:
Sorry to hear that, but your original works more then make up for it.
yup i agree, ur art for contributions should b enough! umm i was wondering...how come no NG fanart?
 

ibra87

MH Senpai
MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted
Joined
May 18, 2006
Messages
6,097
Reaction score
1,278
Gender
Hidden
Country
Germany
it's greatttttt. Luv it (and Itachi's one o' my favorite characters xDxDxD). It's sad that you don't wanna color cover pages, but at least promise us you'll do the really really really cool ones. No matter what, we can't have enough of your coloringz.
 

Dynamic Dragon

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Nov 24, 2005
Messages
1,203
Reaction score
352
Age
31
Gender
Male
Country
United Kingdom
haha thanks you guys. haha ill promise tha ibra XD

@KS: lol well.. its not like i dont do 10 peges of em XD
 

blanchon

Registered User
上級員 / Jyoukuuin / Sr. Member
Joined
Jan 20, 2006
Messages
264
Reaction score
0
Nice selection of colors & nice lineart. So cool that my computer actually crashed when I first click on it :D

I think that the line under his left eye should be curved the other way around though and a little shorter like this:
 

angry

Registered User
上級員 / Jyoukuuin / Sr. Member
Joined
Jun 17, 2006
Messages
405
Reaction score
6
Age
39
Gender
Male
Country
Netherlands
Guess Kadoman is gonna go insane when she see's this!
 

Dynamic Dragon

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Nov 24, 2005
Messages
1,203
Reaction score
352
Age
31
Gender
Male
Country
United Kingdom
thanks guys ^^
glad u liked it....


AK46: i dont get what ur saying oO... which line oO, his dents?
 

Xenos

Registered User
中級員 / Chuukyuuin / Member
Joined
Jan 20, 2006
Messages
105
Reaction score
0
Gender
Male
Country
Switzerland
Sweet :0 love the feathers :)
 

Ayah

MH Senpai
有名人 / Yuumeijin / Celebrity
Joined
Jan 28, 2006
Messages
2,996
Reaction score
9
Gender
Female
Country
Philippines
Too bad that you won't be coloring covers as often as you used to, but it's better than you stopping making fanart.

This is easily my favorite out of your recent artwork. Love it!
 

blanchon

Registered User
上級員 / Jyoukuuin / Sr. Member
Joined
Jan 20, 2006
Messages
264
Reaction score
0


Anyway at first glance I though that his face look a little flatten because of that line and it should be more like pic4 but thinking about it again I think that yours looks just fine :) Sorry.
 

Dynamic Dragon

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Nov 24, 2005
Messages
1,203
Reaction score
352
Age
31
Gender
Male
Country
United Kingdom
@ayah: haha cool ^^ cheers

@ak46: oooooooooooooo, right i gotcha ^^
ima edit it ^^
cheers ^^
 

walkie

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Dec 29, 2005
Messages
844
Reaction score
25
Gender
Male
Country
Turkey
i really like it...if you are going to show us more fan art like that, it is ok not coloring pages :D..looking forward to see more fan art from you...
 

Dynamic Dragon

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Nov 24, 2005
Messages
1,203
Reaction score
352
Age
31
Gender
Male
Country
United Kingdom
haha thanks ^^

@ak46: i edited it now ^^ hope it batter ^^
 

kadoman

Itachi's Hat Maker
MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted
Joined
Jan 27, 2006
Messages
6,322
Reaction score
55
Gender
Female
Country
United Kingdom
OMG!!!

:o

:blink

:blink

ITACHI FAN ART BY DD!!

How much better can a day get?!?

*clears away drool from keyboard in order to save*
 

Dynamic Dragon

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Nov 24, 2005
Messages
1,203
Reaction score
352
Age
31
Gender
Male
Country
United Kingdom
XD cheers dude ^^
 
Top