The Last Person to Post Wins - Kimchi

Status
Not open for further replies.

liductan

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Joined
Jan 28, 2011
Messages
854
Reaction score
3,068
Gender
Female
Country
United States
I'm going to sleep. I already had my drink. See y'all next year. Be optimistic.
 
  • Like
Reactions: z.5

Hardy

Registered User
九千以上だ! / Kyuusen Ijou Da! / It's Over 9000!
Joined
Jun 5, 2012
Messages
9,985
Reaction score
11,809
Age
28
Gender
Male
Country
Argentina
Despite the elephant in the room of not being able to go to Argentina, 2020 was quite good with me lol
 

Xadyu

Registered User
MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted
Joined
Dec 8, 2008
Messages
5,306
Reaction score
12,509
Gender
Hidden
Country
Netherlands
Pfft, lies! You don't have an elephant!

I would've known about it!
 

Charlie

Mh's Pappi~♡
伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member
Joined
Jan 7, 2009
Messages
14,715
Reaction score
20,234
Gender
Male
Country
United States
Aliens when
You'd think that any species that had solved the issue of long-distance space travel (without dying before you reach your destination/it taking an aaaage to get anywhere) would be pretty damn smart...

... Any creature like that likely don't want 'nuffin to do with us

Gais - please come to me for the x - file shit. Its gona be 2021 after-all smh.

 

Raven

Registored User
有名人 / Yuumeijin / Celebrity
Joined
Mar 8, 2016
Messages
2,782
Reaction score
9,649
Age
27
Gender
Female
Country
Joker
Time is running too fast, Despite that 2020 wasn't the best year for everyone, It still passed so fast. I still remember the assassination of the Iranian general Qassem soleimani by the USA like it was yesterday. It happened on Jan 2020 and now it's Jan 2021. Idk! I feel like being scammed by the time gods.

Happy new year everyone, I hope this year will pass slow like snails and good like shrimps or whatever food you ppl like.
.








 

Charlie

Mh's Pappi~♡
伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member
Joined
Jan 7, 2009
Messages
14,715
Reaction score
20,234
Gender
Male
Country
United States
In 2020 I hate peoples, In 2021 ..... Maybe i will still hate peoples. Hahaha.
 

z.5

Pleased, but sticky
有名人 / Yuumeijin / Celebrity
Global Moderator
Joined
Oct 26, 2008
Messages
3,535
Reaction score
16,391
Gender
Hidden
Country
Holy Britannian Empire
Over 1 day?!?
You need to steal yourself some better internets Raven
 

Raven

Registored User
有名人 / Yuumeijin / Celebrity
Joined
Mar 8, 2016
Messages
2,782
Reaction score
9,649
Age
27
Gender
Female
Country
Joker

Charlie

Mh's Pappi~♡
伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member
Joined
Jan 7, 2009
Messages
14,715
Reaction score
20,234
Gender
Male
Country
United States
lol my bro tried to run call of duty on my current pc which must be like 10 years old and he said it wouldnt even load. :lmao
 

Faust

Artist
有名人 / Yuumeijin / Celebrity
Joined
Sep 4, 2010
Messages
4,855
Reaction score
17,515
Gender
Male
Country
Winterfell


P11.34 ($0.25) short... :emocat
--- Double Post Merged, , Original Post Date: ---

Someone from my alliance in MapleStory gave me a P46 ($1 USD) :nod

Fun Forum Stardew Valley server. Let's go!

@Ustegius @Unikonna @Farfalla @Hardy @zi
--- Double Post Merged, ---

@Organizized @Xadyu @xi0 @Raven @scav
--- Double Post Merged, ---

My saved file from the pirated copy carried over! lol
 

Xadyu

Registered User
MH中毒 / MH Chuudoku / MH Addicted
Joined
Dec 8, 2008
Messages
5,306
Reaction score
12,509
Gender
Hidden
Country
Netherlands
I haven't played that in years, damn.
 
Status
Not open for further replies.
Top