Well, you might find this interesting to read: ttp://hxlpedia.web.fc2.com/itiran/1998.html
I just wonder how much of it will connect to UDDUP. Perhaps more characters will cross over?
The only ones that exist are the ones you and I both know of.
I could be wrong though it seems the only other female dominated seinen manga is XXXholic, but that's by Clamp who have an established fanbase. So mostly reasons are: the title is a trap. A lot girls started to read thinking it was...
Re: Dutch Thread
De reistijd is ongeveer hetzelfde als ik van mijn ouderlijke huis naar het station in M'tricht moet. Nog wel prima te doen. Beter dan 3.5 uur reistijd iedere dag zou ik zeggen.
Ik ga in de weekenden terug. :)
Heb een hyves, maar ik gebruik het niet of nauwelijks...
Re: Dutch Thread
Ik ben er weer.
Kagura:
Cool, ik wilde eerst ook OTC doen om Japans te studeren, maar ik kwam niet door het toelatingsexamen. :) Best jammer, want ik woonde er zowat 5 minuten vanaf. >>;
Saint Jimmy:
Applied Science is toch op de Fontys? Ik doe daar een ICT opleiding...