Scandinavian Community - Vikinger, kom sammen!

blai

Corporate
伝説メンバー / Densetsu / Legendary Member
Reaction score
6,166
Country
Sweden
Inte längre. Jag blev först medlem för General Categories communityn, sen började jag läsa Naruto och andra romance/comedy shounens ett tag och såg animes som Love Hina, Death Note etc.

Nu läser jag mest Naruto och Bleach lite då och då för sakens skull. Är inte så jätteförtjust i dem men känner att jag måste fortsätta tills de tar slut eftersom jag redan har läst så mycket och ägnat så mycket tid åt den. Kollar inte på någon anime heller längre, hinner inte det.

Vilka spoilers är det du söker och vilka mangas / animes kollar du på? ^^

onmypace00

Registered User
初心者/ Shoshinsha / Beginner
Reaction score
0
Country
Fire Nation
Vel, jeg søker etter spoiler før scans kommer ut. For noen mangaer ta det tid før de er scannet.

Akkurat nå leser jeg forskjellige mangaer; Naruto, Bleach og One Piece er selvfølgelig blant dem. Det var "climax" for de 3 mangaene da jeg begynte å lese dem, men nå som det har roet seg ned føler jeg at de er kjedelige. Men som deg fortsette jeg å lese mangaene bare for dens skyld.

Jeg følger ikke spesielt med på noe anime akkurat nå, men jeg må si at Death Note var og fortsatt er en masterpiece. Av alle animene som jeg har sitt er Death Note en av de animene som er min all times favoritt.

blai

Corporate
Reaction score
6,166
Country
Sweden
Läser du inget annat än de "big three"? =) I sådana fall kan jag rekommendera Psyren, Enigma, Full Metal Alchemist, Addicted to Curry, Akumetsu, Ane Doki, Arago, Billionaire Girl, Black Cat, Bloody Monday, Elfen Lied, Fruits Basket, Gintama, Hatsukoi Limited, Ichigo 100%, Koorihime Kitan, Liar Game, Medaka Box, Mahou Sensei Negima, Parasyte, School Days, Shakugan no Shana, Shugi, Vampire Knight, Veritas, Mx0.

Du borde se Durarara!! och Puella Magi Madoka Magica, två riktigt, riktigt bra animes! En säsong var bara, men shit vad bra de är!

blai

Corporate
Reaction score
6,166
Country
Sweden
Revive o/

The topic is; Norsk smörindustri.

/discuss

Totinona

Registered User
英雄メンバー / Eiyuu Menbaa / Hero Member
Reaction score
6,577
Country
Fun Forum
Virker ikke som om den norske smørindustrien var ett så interessant emne. :p

Siden det snart er jul så lurer jeg på hva dere spiser på juleaften/nyttårsaften?

Totilas

Registered User
初心者/ Shoshinsha / Beginner
Reaction score
13
Country
Denmark
Vinker lige en gang, og siger hej til alle skandinavier herinde :) (Selvom tråden ser lidt død ud)

Tænker, er der nogen fra Malmø herinde der måske kunne give nogle tips til nogle super hyggelige områder at færdes i, som ikke lige er gågaden?? Altså jeg forventer ikke at Malmø har deres egen Christiania ligesom København, men måske lidt samme stemning et sted??? Og er der nogle spise steder eller irish pub's i Malmø som man bare skal opleve?

Hectorpops

Registered User
下級員 / Kakyuuin / Jr. Member
Reaction score
5
Country
Canada
I'm not Scandinavian but I think Scandinavia has the most interesting culture on earth.