Login
 
Not a member? Register now!
Announcements
Like us on Facebook, follow us on Twitter! Check out our new tumblr page. :)
Site News: Celebrate another new year with us and check out our 2015 yearbook!! Switch to XenForo for the forums has FINISHED...
Manga News: Check out the new Boruto Manga!
Check out these new manga (4/11/16 - 4/17/16).
Manhwa & Manhua News: Check out the new Manhwa and Manhua shout-out (March 2016).
New Forums: Visit the new forums for Boku no Hero Academia!
Event News: Manga Awards 2015 results are out!
Fairy Tail Tournament launches on May 3rd, 2016. Don't miss out!
Translations: One Piece 824 by cnet128 , Bleach 671 by cnet128 , Gintama 585 (2)

Sorry, no eyeshiled

id
+ posted by ian_item as news on Feb 7, 2009 03:42 | Go to

-> RTS Page for

Buat yg nunggu rilisan terjemahan ES21. Sori bgt ya, kayanya untuk sementara gw ga rilis lagi deh. Mungkin klo keadaan dah memungkinkan gw bisa mulai rilis lagi. Jadi sementara ini gw cuma rilis untuk Naruto aja.

Trims untuk dukungannya ya

Have you shown your appreciation today? Click the thanks button or write your appreciation below!

Comments
Add your comment:

Login or register to comment

Benefits of Registration:
    * Interact with hundreds of thousands of other Manga Fans and artists.
    * Upload your own Artwork, Scanlations, Raws and Translations.
    * Enter our unique contests in order to win prizes!
    * Gain reputation and become famous as a translator/scanlator/cleaner!
#1. by ant ()
Posted on Feb 7, 2009
oh... gitu ya... pantes kok ngak pernah release eyeshield21 lagi....
#2. by Sarvorva ()
Posted on Feb 8, 2009
ian,, sekarang ini pembajakan benar2 meraja lela....
klo Narnip masih buat gak??
mending join aja ma gw yuk.....
untuk menghindari pembajakan....
#3. by ian_item ()
Posted on Feb 9, 2009
Cara menghindari nya gimana???
NarNip udah ga eksis lagi tapi beberapa minggu yg lalu cleaner gw ngajakin bikin grup lagi sih, sampe sekarang blm ketahuan.
#4. by Sarvorva ()
Posted on Feb 9, 2009
wahaha mustahil sih ngehindarin...
tapi kalo translation sih bisa gak dibajak....
dengan cara, realease dulu scanlation grup kamu,,
baru ditampilkan translationnya....
tapi emang sekarang ini banyak banget yah translator unamed....
#5. by hanamaru ()
Posted on Feb 21, 2009
nah kalo misalnya karena gak ada yang terjemahin suatu manga, trus nemu manga yang dimaksud (tentunya dengan terjemahannya), pinjam terjemahannya, tentunya dengan mencantumkan nama asli si penterjemah. gak ada manipulasi. boleh gak ??
apa musti lapor dulu neh ??
#6. by ian_item ()
Posted on Feb 24, 2009
Klo yg itu sih tergantung juga. Klo si penerjemah ga keberatan ya silakan aja. Tapi klo kasus gw sih sempet sebel aja, ada yg pake terjemahan gw di mangaku.co.cc tapi pas kredit nya ga ada nama gw. Ya mau gimana lagi, pasrah aja.

About the author:

Alias: ian_item
Message: Pm | Email

Author contributions

Translations: 51
Forum posts: 34

Quick Browse Manga

Latest Site Releases

Date Manga Ch Lang Uploader
Mar 1 MH Yearbook 2013 Mangahe...
Jan 19 MH Yearbook 2012 1 Mangahe...
Nov 14 Houkago 1 Osso
Nov 14 Oragamura 1 Osso
Nov 14 Kenka 1 Osso
Nov 14 101Kg 1 Osso
Nov 14 Murder 1 Osso
Nov 14 Doubles 1 Osso
Nov 14 Pinknut 1 Osso
Nov 14 Kimagure 1 Osso

Latest Translations

Date Manga Ch Lang Translator
Apr 30, 2016 Yuragi-sou no... 12 en garisma...
Apr 30, 2016 One Piece 824 en cnet128
Apr 30, 2016 Bleach 671 en cnet128
Apr 25, 2016 Real Account 31 en Lingwe
Apr 24, 2016 Sekirei 184 en garisma...
Apr 24, 2016 Bleach 670 en BadKarma
Apr 24, 2016 Bleach 669 en BadKarma
Apr 24, 2016 Gintama 585 en Bomber...
Apr 23, 2016 Gintama 585 en kewl0210
Apr 23, 2016 Wallman 21 en garisma...