Login
 
Not a member? Register now!
Announcements
Like us on Facebook, follow us on Twitter! Check out our new tumblr page. :)
Manga News: Toriko has come to an end; but be sure to swing by and share your favourite moments from the series!
Manhwa & Manhua News: Check out the new Manhwa and Manhua shout-out (March 2016).
Event News: One Piece Awardshas concluded. Check the results Here!
Translations: One Piece 927 by cnet128 , Gintama 698 (2)

Naruto 354

Naruto 354

pl
+ posted by twojastara as translation on May 18, 2007 18:58 | Go to Naruto

-> RTS Page for Naruto 354

Le Inwokacja
matura to bzdura, ale w koncu udalo mis ie cos przetlumaczyc, po dluuugim czasie

no to mamy mange płaszcza i szpady biorąc pod uwage końcówke

drużyna pierścienia normalnie jak to kumpela ujęła

Str 1:
Title: Posuwają się ;p
Side: "Wąż" powstał dla konkretnego celu. Wraz ze zmianami w ich życiu zmienił się również świat wokół nich.

Str 2:
Jiraiya: Więc chcesz upolować Itacza żeby znależć Sasuke. Załóżmy że znajdziesz Itachiego, i co masz zamiar wtedy zrobić?
Kakashi: No cóż, nie zrobimy nic mając tlyko jeden grupę do dyspozycji
Naruto: Co to ma znaczyć?!
Sakura: Jeśli zabijemy Itacza Sasuke-kun juz nie bedzie miał w nim celu, więc nie mamy innego wyboru jak go złapać. A zęby to zrobic potrzebujemy coanjmniej paru oddziałów na raz.

Str 3:
Kakashi: Dokładnie. Chociaż jeden zespół złożony z dwóch powinien w zuepłności wystarczyć. Kiedy ma sie jednego czy dwóch ludzi do dorwania majac trzy lub więcej zespołów łątwiej jest zostać zauważonym a i przekaz informacji staje zbyt skomplikowany

SFX: Swip
Jiraiya: Do tego trzeba znac o wiele więcej technik aby kogos pojmać, niż żeby zabić. Komuniacja jest też kluczowa, wię cpotrzebny będzie zespół złożony z ludzi którzy wykonywali wiele wspólnych misji.
Kakashi: Zgadzam sie. Właściwie to juz wybrałem zespół pasujący do opisu idealnie. Wejdzie wszyscy.

Str 4:
Napis: Porzucone
Suigetsu: To wysypisko to kryjówka? Będę przeklęty...

Str 5:
Sasuke: To nie kryjówka Orochimaru. Mój klan używał tego miejsca jako magazynu na broń. Zaopatrzymy sie tu nieco
Suigetsu: Wszystkie tunele wyglądają tak samo... Tylko nas nie zgub
Karin: Powietrze jest jakieś cieżkie, trudno sie oddycha.
Voice: Przepraszamy bardzo!
Karin: Huh?
Sasuke: Tenka, Hina. Co u was?


Str 6:
Cat 1: Czyż to nie Sasuke!
Cat 2: Meew-po cos tu przyszedł?
Sasuke: Broń, lekarstwa,...i pare innych rzeczy. Musimy sie przygotować na dużą walkę
Karin: Te rzeczy...
Suigetsu: Gadające Tanuki (?), niesamowite. Kici kici



Kot 1: Grrrrrr!

Str 7:
Cat: Chaps
Suigetsu: Auć-
Sasuke: To koty ninja. Nie zadzieraj znimi chyba że checsz skończyć jako drapaczka (to takie co koty drapią, nei mam kota, nie wiem)

Kot 2: A przyniosłęś nam coś smacznego?
Sasuke: Butelkę zwrotną? (?)

Kot 1: No weeeź. Chodźmy do kici-babci.


Str 8:
Kotek: HSSSSSSS-
Sasuke: Przyszedłem spłacić swój dług Starsza Kocico XDDD
Elder: Więc zamierzasz odnaleźć Itachiego

Str 9:
Strasza: Pamietam was jak byliście dziecmi... NIe mogę nadal uwierzyc zę doszło do czegoś takiego. POmysleć że z klanu Uchiha zostaną dwie osoby i będą ze sobą walczyć na śmierć i życie.
Sasuke: Już dawno podjęłem tę decyzję. I dizękuję za wsyzstko co dla mnie zrobiłaś
Laska: Hej, Babciu, mamy coś co by pasowalo na tego dużego gościa?
Babcia: To nie dom towarowy! Owiń go tą zasłoną!
Laska: Nie bądż niegrzeczna babciu! Płacą nam mimo wszystko!

Str 10:
Juugo: Szpoko

Str 11:


Deidara: Mmm...co teraz robimy?
Tobi: Umm...Co masz na myśli? A z czego wybierać?
Deidara: Idziemy dorwać Kakashiego i jinchuuriki dziewięcioogoniastego czy idziemy załatwić Sasuke?


Str 12:
Tobi: Eh... zpaomnijmy o tym wszystkim. Obaj wypełniliśmy nasze misje, nie?
Deidara: Daj mi spokój. Nadal wiszę temu jinchuuriki dobre obicie gęby.
A Kakashi oderwał mi prawe ramię. No i to ja miałem zabic Orochimaru, wiec Sasuke też sie należy. Idziemy Tobi!

Tobi: No eeej, stary...

Str 13:
Kisame: Pasuje ci to Itachi-san?


Str 14:
Sasuke: Wyruszajmy.

Str 15:
Kakashi: Pogoda nienajfajniesza, co?


Str 16:
Naruto: Wszyscy w drogę!

Str 17:

Kiba: Właściwie, ten deszcz może pomóc ochłonąć co niektórym.

Tekst: Akatsuki, Hebi (wężuś), i dwa zespoły Konohy wyruszają w drogę!

Other text: Straszliwy ośmiosobowy zespół!

Have you shown your appreciation today? Click the thanks button or write your appreciation below!

Comments
Add your comment:

Login or register to comment

Benefits of Registration:
    * Interact with hundreds of thousands of other Manga Fans and artists.
    * Upload your own Artwork, Scanlations, Raws and Translations.
    * Enter our unique contests in order to win prizes!
    * Gain reputation and become famous as a translator/scanlator/cleaner!
#1. by juUnior ()
Posted on May 18, 2007
No ja nie wiem jak będzie wyglądać reszta tłumaczenia, póki co dużo literówek, tłumaczenie dobre, ale tytuł to prze-bosko przetłumaczony! :D
#2. by Shapp. ()
Posted on May 18, 2007
Tytuł rlz ^^
Tłumaczenie w miarę,masz kilka literówek i przekrecasz literki..^^ Poza tym wszytsko gut.
#3. by Morrigan ()
Posted on May 19, 2007
dzięki za tłumaczenie;) ja wczoraj zapijałam rozszerzoną fizykę i tak jakoś wyszło... wiesz^^'' jedno z moich najlepszych wyjść ze znajomymi... i mniejsza o to, że ktoś w nas rzucał cegłami kiedy śpiewaliśmy "hero's come back" podczas powrotu do domu X_x XDDDDD

a swoją drogą: GENIALNY chapter... O.O Sasuke rules!!! :D
#4. by twojastara ()
Posted on May 19, 2007
nagle nabralam ochoty na kota

dyyysleksja panie i panowie
musicie mi to wybaczyc
i do tego nierozgarniecie
#5. by  ()

About the author:

Alias: twojastara
Message: Pm | Email

Author contributions

Translations: 16
Forum posts: 69

Quick Browse Manga

Translations of this Chapter

Date Chapter Language Translator
May 19, 2007 354 en aine
May 18, 2007 354 en HisshouBuraiKen
May 19, 2007 354 en itsumobasho
May 19, 2007 354 en Nihongaeri
May 19, 2007 354 es DeepEyes
May 18, 2007 354 id ginousuke
May 18, 2007 354 pl juUnior
May 18, 2007 354 it Shunran
May 18, 2007 354 it Shino
May 18, 2007 354 pt Agrias
May 20, 2007 354 no Nightjumper
May 18, 2007 354 de VincentV
May 19, 2007 354 tr eyeshild21

Latest Site Releases

Date Manga Ch Lang Uploader
Mar 1 MH Yearbook 2013 Mangahe...
Jan 19 MH Yearbook 2012 1 Mangahe...
Nov 14 Houkago 1 Osso
Nov 14 Oragamura 1 Osso
Nov 14 Kenka 1 Osso
Nov 14 101Kg 1 Osso
Nov 14 Murder 1 Osso
Nov 14 Doubles 1 Osso
Nov 14 Pinknut 1 Osso
Nov 14 Kimagure 1 Osso

Latest Translations

Date Manga Ch Lang Translator
Dec 14, 2018 One Piece 927 en cnet128
Dec 6, 2018 One Piece 926 en cnet128
Dec 1, 2018 One Piece 925 en cnet128
Nov 14, 2018 One Piece 924 en cnet128
Nov 14, 2018 Karakuri Circus Volume 28 en Nintakun
Nov 14, 2018 Nanatsu no Taizai 289 fr FKS
Nov 14, 2018 Yakusoku no... 111 fr Erinyes
Nov 14, 2018 Shokugeki no Soma 287 fr Erinyes
Nov 13, 2018 Karakuri Circus Volume 27 en Nintakun
Nov 12, 2018 Saike Once Again 102 en Bomber...